Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از ذبح ۷۳۸ راس گوسفند در روز عید قربان توسط این اداره کل خبر داد.

مجید الهی راد با اشاره به اینکه گوشت دام های ذبح شده میان نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: ارزش این گوسفندان بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روز عید قربان ۱۷۴قربانگاه و پایگاه مانند دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت گوشت‌های قربانی و نذورات مردمی بود.

وی افزود: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نبوده و کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از هم‌اکنون تا چند روز پس از عید آماده خدمت به مردم هستند.
الهی راد ادامه داد: هیئت امنای مساجد، معتمدان محلات و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند و گوشت‌های قربانی و نذورات جمع‌آوری شده را در اسرع وقت بین نیازمندان استانی توزیع می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مردم استان نذورات و گوشت قربانی خود را به ارزش سه میلیارد تومان به مناسبت عید قربان به کمیته امداد استان اهدا کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود این رقم به بیش از ۵.۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل  وی گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰  در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد عيد قربان خراسان شمالي مراکز نیکوکاری روز عید قربان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول