Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمت به شهدا و خانواده شهدا فرصتی است که انسان را به جایگاه والا می رساند، گفت: باید کرامات شهدا به طور جامع گردآوری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حاج شکری نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضمن تبریک عید سعید قربان ، دهه امامت و ولایت و پیشاپیش تبریک عید بزرگ غدیر، گفت: خاطرات سوئی از عوامل یهود و آل سعود در این دوران ننگین حکومت کنونی عربستان در مکان امن الهی داریم که این مکان امن را ناامن کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از شهدای مکه معظمه گرفته تا شهدای منا و سقوط جرثقیل، تا امروزی که درب این موهبت الهی بر روی مشتاقان بسته شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:‌ کرامات شهدا به‌صورت مکتوب جمع‌آوری شودشهیدی که به حضرت زهرا(س) دعوتنامه عروسی داد و مادر آمد/ سایت کرامات شهدا رونمایی شدبیرجند|مستندی از کرامات شهدا در استان خراسان جنوبی تهیه شود

امام جمعه بیرجند ادامه داد: وقتی نااهلان بر سرکار آیند و ضمام امور را در دست بگیرند همچون مسجدالقصی که امروز به طور مستقیم در دست یهودیان است و مسلمانان از دور نگاه می کردند، بیت الله نیز از دست مسلمانان خارج شد و به طور غیر مستقیم توسط یهودیان کنترل می شود و امروز درب خانهخدا به دلیل بی تفاوتی ما بسته شد.

عبادی بیان کرد: در روایات بسیار به اهمیت مسئله حج اشاره شده است، در برخی روایات نیز خبر از تعطیلی مدت دار حج داده شده است، امروز این حجی که برخی مسلمان نماها به عنوان حج بجا می آورند شکلک است، به طوری که در روایتی از روایتی نیز از امام صادق (علیه السلام) است که می فرمایند: «حجّوا قبل أن لا تحجوا. قبل این یمنع البرجانیه» قدر حج را بدانید قبل از اینکه «برجانیه» مانع آن شود، حال برجانیه کیست و چیست تفاسیر زیادی است.

وی افزود: خدمت به شهدا و خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا بسیار قابل ارزش است که می توان با فرصت جویی از یک لحظه از آن بسیار جایگاه والایی گرفت، اما انسان معمولاً از فرص‌های خود استفاده نمی کند و زمانی که فرصت را از دستمی دهد حسرتش را می خورد.

انتهای پیام/253/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی کرامات شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  کارشناس هواشناسی گفت: براساس الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی ، از بعدازظهر امروز با نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار به جو استان علاوه بر وزش باد شدید، گردو خاک، وقوع رگبار ، رعدو برق، بارش تگرگ ، برخورد صاعقه و در ارتفاع تشکیل مه تا روز شنبه پیش بینی می شود.

زارعی با بیان اینکه با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه های فصلی قابل پیش بینی است، افزود: احتمال خسارت تگرگ به بخش کشاورزی و احتمال خسارت به قنوات و تاسیسات زیربنایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای شرایط موجود هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده گفت: براین اساس خودداری از سفرهای غیر ضرور، عدم استقرار و صعود به مناطق مرتفع ، خودداری از اتراق، چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیلها، پرهیز از فعالیتهای کوهنوردی، اطمینان از استحکام سازه های موقت و لایروبی کانالها و آبراهها و دهانه پلها، انتقال نهاده های کشاورزی به مکانهای مسقف و آمادگی نهادهای خدمت رسان مرتبط با مدیریت بحران توصیه می شود.


در شبانه روز گذشته سربیشه و خضری دشت بیاض با حداقل دمای 11 درجه سلسیوس بالای صفر خنک ترین و نهبندان با حداکثر دمای 35 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شدند. 
تغییرات دمای مرکز استان در این مدت بین 16 و 28 درجه سلسیوس بالای صفر بود. 

دیگر خبرها

  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود