Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:15:10 GMT

رییسی: باید مردم را محرم بدانیم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۶۲۷۶

رییسی: باید مردم را محرم بدانیم

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در نشست ویژه بررسی مسائل استان خوزستان با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه در روزهای شروع به کار دولت، درگیر مسائل مختلف هستیم، گفت: به نظرم رسید که منتظر نشویم چرا که همه نسبت به مشکلات استان خوزستان مطلع هستیم. الان مسائل خوزستان انباشته شده و چند مساله با هم عجین شده و موجب نگرانی مردم شده است

رییس جمهوری منتخب افزود: برخی از نقاطی که مانند خوزستان مساله دارد باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فقط خوزستان نیست ما چند استان در کشور داریم که باید به‌شکل ویژه به آنها توجه شود. همه استان‌ها و همه مسائل مردم، مساله ما است.

رییسی عنوان کرد: ما باید با مردم حرف بزنیم و آنها را محرم بدانیم. اگر امروز به هر دلیلی کمبودی وجود دارد، هر کدام از کمبودها دلایلی دارند. یکسری دلایل طبیعی هستند و یکسری مشکلات دیگر هم وجود دارند اما این را باید با مردم گفت.

وی بیان کرد: به هیچ عنوان سخن نگفتن، در میان نگذاشتن و نقش ندادن به مردم را نمی‌پسندم و معتقدم باید به مردم نقش داد. ما باید به مردم بگوییم امروز داشته‌های ما در آب، برق و گاز اینقدر است و دلایل آن را هم بیان کنیم. مردم یقین بدانند که خودشان مشارکت خواهند کرد.

رییس جمهوری منتخب درباره مساله آب شرب گفت: آب شرب مساله اولویت مردم است و حتما باید در اولویت حل شود و به هیچ عنوان مردم نباید مشکل آب آشامیدنی داشته باشند.

رییسی درباره دام هم عنوان کرد: مساله حفظ دام مردم به دلیل حساسیت‌هایی که به عنوان سرمایه اساسی در زندگی مطرح است در اولویت قرار دارد. بنابراین باید در اولویت قرار بگیرد و مورد توجه باشد.

وی درباره مساله تامین خسارت‌ها گفت: باید به مردم اطمینان داد که خسارت‌هایی که در این قضیه متحمل شده‌اند به نحو مقتضی تامین شود و عزیزانی که دچار خسارت شده‌اند خسارت‌های آنها به نحوی مورد توجه قرار گیرد و این نکته مورد توجه است.

به گزارش ایرنا، ساعتی پیش علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی  در حساب کاربری خود در توییتر از جلسه بررسی مشکلات خوزستان با رییس جمهوری منتخب خبر داد و نوشت: امیدواری‌ام نسبت به جدیت ایشان برای حل مشکلات انباشته بیش از گذشته شد. همه باید با تلاش مضاعف برای به نتیجه رساندن تصمیمات راهبردی در مورد خوزستان گام برداریم. البته خشکسالی واقعیتی غیرقابل انکار است.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی خشکسالی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی سید ابراهیم رییسی شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی خشکسالی خوزستان مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است