Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:04:45 GMT

نیمکت تیم ملی هلند به لوئیس فان خال رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۶۶۰۴

نیمکت تیم ملی هلند به لوئیس فان خال رسید

لوئیس فان خال جانشین فرانک دی بوئر روی نیمکت تیم ملی هلند خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال و نیم پیش بود که لوئیس فان خال سرمربی سابق بارسلونا، بایرن مونیخ، آلکمار، منچستریونایتد و تیم ملی هلند، اعلام کرد دیگر هیچ مسئولیتی را در فوتبال برعهده نخواهد گرفت.

فن خال آخرین بار هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت اما در سال 2016 از این باشگاه اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال 1995 با آژاکس قهرمان چمپیونزلیگ شد، دو بار با بارسلونا لالیگا را فتح کرد و سابقه قهرمانی در بوندس لیگا و لیگ هلند را با بایرن مونیخ، آژاکس و آلکمار داشت. او در مجموع در 899 دیدار، 20 جام فتح کرد.

 

 

 

 

پس از چند سال دوری از دنیای مربیگری، رسانه های هلندی خبر از توافق او و فدراسیون فوتبال هلند دادند و به این ترتیب فان خال قرار است جانشین فرانک دی بوئر روی نیمکت هلند شود.

نشریه معتبر "دی تلگراف"، با انتشار این خبر اعلام کرد که دنی بلیند، فرانس هوئک و فرانک فریزر نیز دستیاران فان خال خواهند بود.

فان خال بین سال های 2012 تا 2014 سرمربی هلند بود و در جام جهانی برزیل این تیم را به عنوان سومی رساند. او سپس با پذیرفتن پیشنهاد منچستریونایتد هدایت هلند را رها کرد.

 

 

 

 

فن خال بین سال های 2000 تا 2001 نیز مقطعی کوتاه سرمربی هلند بود ولی سپس برای بار دوم هدایت بارسا را برعهده گرفت. در واقع این سومین دوره مربیگری فان خال در تیم ملی محسوب می شود.

هلند که نتوانست به یک چهارم نهایی یورو 2020 صعود کند، بین 1 تا 7 سپتامبر از مقدماتی جام جهانی 2022 سه دیدار حساس برابر نروژ، مونته نگر و ترکیه پیش رو خواهد داشت.

پیش از فان خال گفته می شد مسئولان فدراسیون فوتبال هلند با اریک تن هاگ و یوآخیم لوو وارد مذاکره شده بودند.

 

منچستر یونایتد لوئیس فان خال (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لوئیس فان خال سرمربی لوئیس فان خال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟

 مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟