Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@17:20:43 GMT

منتظر پراید جدید باشید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۶۸۸۵

منتظر پراید جدید باشید

شاسی بلند «آریا»، فیدلیتی، خودروی جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۲، شاسی بلند جگوار اف پیس، شاسی بلند رنج‌روور اسپرت، جایگزین جدید برای پراید ۱۵۱، تارا، شاهین، چری تیگو ۸ ، دیگنیتی پرایم و خودروی K۷ کرمان موتور ۱۰ مدل جدید بازار خودرو ایران است. به گزارش پول نیوز، در روز‌هایی که دو خودروساز بزرگ کشور بیش از ۱۰۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ‌های خود دارند و به گفته دبیر انجمن خودروسازان آن‌ها با مشکل تامین قطعه مواجه هستند، بازار منتظر چه خودرو‌های جدیدی است؟

آن طور که تاکنون اعلام شده، شاسی بلند «آریا»، فیدلیتی، خودروی جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۲، شاسی بلند جگوار اف پیس، شاسی بلند رنج‌روور اسپرت، جایگزین جدید برای پراید ۱۵۱، تارا، شاهین، چری تیگو ۸، دیگنیتی پرایم و خودروی K ۷ کرمان موتور ۱۰ مدل جدید بازار خودرو ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاسی بلند «آریا»: سایپا قرار است در نیمه دوم سال جاری، محصول جدیدی را روانه بازار کند. خودرویی با نام «آریا» که گفته می‌شود کراس اوور شده محصول دیگر سایپا با نام شاهین است. خودرویی که در دسته خودرو‌های شاسی‌بلند و هاچ‌بک قرار می‌گیرد.  اما قیمت خودروی آریا چقدر است؟ با توجه به اینکه این خودرو هنوز وارد بازار نشده نمی‌توان قیمت خودروی آریا را پیش‌بینی کرد. اما سال گذشته و همزمان با رونمایی از این خودرو، گمانه‌های قیمتی مطرح شد. برخی از رسانه‌ها آن زمان می‌گفتند با توجه به قیمت کوییک جدید و سایپا شاهین، احتمالا قیمت خودروی آریا باید بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان باشد. بر این اساس اگر قرار باشد قیمت خودروی آریا ۲۵۰ میلیون باشد، باید گفت که این خودرو هم‌قیمت برخی از مدل‌های پژو ۲۰۶ است.

فیدلیتی: فیدلیتی یکی از جدیدترین خوردو‌های شرکت بهمن موتور است که در دی ۱۳۹۹ رونمایی کرد. قیمت فیدلیتی در سال ۱۴۰۰ برای ظرفیت ۵ نفره ۳۵۵ و ۷ نفره ۶۷۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. گفته شده در سال اول حدود ۹۲۰۰ دستگاه فیدلیتی ساخته می‌شود. همچنین قرار است در سال دوم ۱۲ هزار و در سال سوم نیز بین ۱۵ تا ۲۰ هزار دستگاه تولید شود.

خودروی جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۲: تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که اکنون ارزان‌ترین مدل از این خودرو و محصول شرکت ایران خودرو است به زودی متوقف خواهد شد و جای خود را در سبد محصولات این شرکت به یک خودرو ملی ارزان قیمت می‌دهد. شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از توقف تولید قریب الوقوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خبر می‌دهند و کانال اخبار روز خودرو نوشته است که براساس اظهارات مدیر عامل ایران‌خودرو، مقرر شده یک خودروی ارزان قیمت ملی که توسط ایران‌خودرو طراحی شده است جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ شود.

شاسی بلند جگوار اف پیس و  شاسی بلند رنج‌روور اسپرت: جدیدترین خودرو‌های انگلیسی گذر موقت واردشده به ایران شاسی بلند‌های لوکسی هستند که جمع قیمت‌شان به ۱۲۰ هزار دلار می‌رسد: جگوار اف پیس و رنج‌روور اسپرت. در بین اس یووی‌های جمع‌و‌جور لوکس، جگوار اف پیس خودروی خوشناسی است با ۵۰ هزار دلار در ازای اف پیش صاحب شناسی بلندی می‌شوید که تقریبا همه چیز را به نحو احسن دارد. رنج روور اسپرت وقتی هم بدنه و هم رینگ‌هایش به رنگ مشکی متالیک باشند تبدیل به رقیبی خطرناک برای مرسدس کلاس G بر سر کسب عنوان بهترین شاسی بلند برای مافیا خواهد شد. بسیاری با دیدن نسخه وارد شده به ایران فکر می‌کنند که با تیپ SVR رنج‌روور مواجه‌اند در حالی که نمونه حاضر تنها در ظاهر شبیه به SVR است.

منبع: تجارت نیوز

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پراید خودرو ماشین شاسی بلند جگوار اف پیس شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف یکدستگاه خودروی سواری پراید با خودروی مزدا دو کابین در محور ارومیه_تبریز پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی، امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از وقوع یک فقره تصادف شدید خودروی در محور ارومیه به تبریز خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: صبح روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، در محور ارومیه به تبریز یک دستگاه سواری پراید با خودروی مزدا دو کابین برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اطلاع از این موضوع نجات‌گران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه پنج مصدوم داشت که مصدومان بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750028

دیگر خبرها

  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین