Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدکاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور، عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور و مسؤولان استانی، آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، امروز مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه راه‌آهن اردبیل و همچنین روند اجرای عملیات روسازی و ریل‌گذاری این پروژه بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات و تسریع پروژه اتخاذ شد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو مذاکرات انجام گرفته ۱۰ روز قبل، در بازدید امروز خوشبختانه کار تأمین ریل ۱۰۰ کیلومتر از مسیر راه‌آهن میانه - اردبیل به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت راه‌آهن کشور انجام پذیرفت.

وی افزود: بازدید از قطعه یک و ۲ پروژه بزرگراه اردبیل - سرچم از دیگر برنامه‌های این بازدید میدانی بود که تخصیص ۴۱ میلیارد تومان اعتبار تا آخر مردادماه برای ۴ بانده کردن محور اردبیل - سرچم و ۲۰ میلیارد تومان برای عملیات روکش آسفالت این محور از نتایج این بازدید بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی راه آهن اردبیل جاده سرچم صدیف بدری سیدکاظم موسوی معاون وزیر راه و شهرسازی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران