Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کل دادگستری مازندران ازاحیای مجدد شرکتهای "آجر سفال البرز"  وتور ماهیگیری بابلسرخبرداد وگفت: احیای واحدهای تولیدی ورشکسته از جمله گام‌های اساسی اداره تصفیه امورورشکستگی دادگستری استان در مسیر حمایت از تولید بوده است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری ،حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و رئیس محترم قوه قضائیه، هدف وهمت ما این است که واحدهای تولیدی ورشکسته استان را به چرخه تولید برگردانده و احیا کنیم تا با حفظ اشتغال، از تعطیلی کارخانجات وشرکت های تولیدی جلوگیری بعمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: احیای واحدهای تولیدی یکی از دستورکارهای اصلی دستگاه قضایی استان در دوره تحول است و از آغاز دوره تحول، اقدامات بسیاری برای احیای واحد‌های تولیدی توسط ستاد اقتصاد مقاومتی واداره امورتصفیه  صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: حفظ وضعیت اشتغال و تولید،حمایت از واحد‌های تولیدی و جلوگیری از تعطیلی صنایع به مراتب، سرمایه گذاری کمتری را نسبت به راه اندازی واحد صنعتی و تولیدی جدید نیاز دارد ودستگاه قضایی استان در راستای حمایت ازاشتغال، اقدام به اجاره دادن عرصه واعیانی وتجهیزات شرکت های ورشکسته که دارای قابلیت بهره برداری باشند می نماید البته به گونه ای که مانع امر تصفیه امور ورشکستگی نگردد.

شایان ذکر است: درحال حاضر، دو شرکت با حداکثر نیرو در قالب عقد اجاره از خطر ورشکستگی رهایی یافته و با احیای مجدد، فعالیت خود را زیر نظر اداره ورشکستگی دادگستری استان مازندران ادامه می‌دهند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازی 2 شرکت با ورود دستگاه قضایی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۲۳ واحد اقتصادی و در سال گذشته ۴۹۷ واحد اقتصادی با اشتغال نزدیک به دو هزار نفر به مدار تولید برگشتند.

فرزاد مخلص الائمه ۱۱ اردیبهشت در جشنواره امتنان استان مرکزی(تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) اظهار کرد: با توجه به اینکه تولید جزو لاینفک نظام کارگری است، دولت سیزدهم در تلاش است فرمان رهبری که در قالب نامگذاری سال عنوان می‌شود را به شایستگی پیاده کند و در این حوزه به خوبی عملکرده است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی استانی کارگری است، افزود: بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی، کارگران هستند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: در سنوات گذشته برخی شهرستان های استان با مشکل بیکاری مواجه بودند که امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته این چالش، به معضل کمبود نیرو تبدیل شده است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در سنوات گذشته برخی واحدهای تولیدی استان مشکلاتی داشتند ولی خوشبختانه اکنون وضعیت استان در حوزه کار و تولید در یک ثبات مبتنی بر امنیت قرار دارد.

استاندار مرکزی گفت: نرخ بیکاری در  استان کاهش قابل توجه و مشارکت اقتصادی افزایش داشته است که نشان از موفقیت جامعه کار و تولید در این عرصه دارد.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن، تعداد واحدهای دارای حقوق معوق ۵۰ درصد کاهش یافت. در سال گذشته ۵۵۰ مصوبه در حوزه های مختلف بانکی، تامین اجتماعی، گمرک و ... در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی و پیگیری شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل مشکل حادی در استان وجود ندارد.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: در نهضت ملی مسکن در شهر اراک حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و این در حالی است که در پروژه مسکن مهر اراک که به عنوان بزرگترین پروژه مسکن وقت مطرح بود، ۱۴۰۰ واحد مسکونی ساخته شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه این استان با کمبود نیروی کار به ویژه نیروی متخصص در حوزه ساخت مسکن مواجه است که این امر سبب ایجاد چالش در این حوزه شده است.

به گزارش ایسنا در این نشست واحدهای تولیدی، کارگران و گروه های کار نمونه تجلیل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است