Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:25:35 GMT

نمره قبولی برای مدافع استقلال در پست جدید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۷۲۹۷

نمره قبولی برای مدافع استقلال در پست جدید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان در حالی به مصاف هم رفتند که فرهاد مجیدی تغییراتی نسبتاً زیاد را در ترکیب تیمش اعمال کرده بود که از جمله آنها می‌توان به خط دفاعی این تیم اشاره کرد.

در حالی که در اغلب دیدارهای ماه‌های اخیر استقلال سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد حسین مرادمند سه مدافع مرکزی این تیم بودند، غلامی و مرادمند به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند تیم شان را مقابل نفت همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دانشگر دیگر مدافع میانی آبی پوشان در این دیدار بار دیگر به پست سازمانی خود بازگشت، اما مجیدی برای پر کردن خلاء دیگر مدافع مصدومش ناچار شد محمد نادری را در به قلب دفاع منتقل نماید.

نادری که در سالهای گذشته هم در مقاطعی بازی کردن در قلب دفاعی را تجربه کرده بود، در این دیدار عملکردی خوب از خود به جای گذاشت و نمره قبولی گرفت.

نادری علاوه بر فیزیک مناسب برای بازی در پست دفاع میانی، از سرعت بالایی هم برخوردار است که این را شاید بتوان بهترین فاکتور وی برای بازی در این پست دانست. سرعت بالای وی در این دیدارها هم بارها به کمک آبی پوشان آمد و نادری در چند نوبت توانست با استارت‌های سریع و گام‌های بلندش حضوری به موقع در خط دفاعی داشته باشد و مانع از بروز خطر روی دروازه تیمش شود.

تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

کد خبر 5263295 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان محمد نادری فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد دربی 96 فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ دسته اول فوتبال کاروان ورزش ایران تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام