Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمه سلامت آستارا بازداشت شد. رئیس بیمه سلامت آستارا وقتی با یک زن شوهردار خلوت شیطانی کرده بود لو رفت. رئیس بیمه سلامت آستارا توسط مردم خشمگین و درحالیکه برهنه بود از ساختمان اداری اش بیرون کشیده شد و به شدت کتک خورد. رئیس بیمه سلامت آستارا پس از انتشار فیلم برهنگی اش و عکس های خلوتی اش با زن متاهل در محل کارش بازداشت شد بعد از این فاجعه رئیس بیمه سلامت آستارا برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا،قبل از تعطیلات این هفته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردان غیرتی آستارا مدیر فاسدی را که با زنی شوهردار در محل کارش که اداره بیمه سلامت است برهنه بیرون کشیده و در خیابان او را کتک می زنند.

بعد از افشای رابطه مدیر سابق بیمه سلامت آستارا با زن شوهردار این مدر و زن به پلیس معرفی شدند و خبرنگار رکنا در تماس با مقام آگاه قضایی در استان گیلان در جریان بازداشت مدیر بی آبرو و زن شوهردار قرار گرفت.

برکناری رئیس بیمه سلامت و انتصاب جدید 

 بر اساس حکمی از سوی دکتر محمدی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان ، رستم بادپر به سمت سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب شد.در متن این حکم آمده است: جناب آقای رستم بادپر ، با توجه به حفظ سمت فعلی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب می شوید .امید است با استعانت از خداوند بزرگ واستفاده از ظرفیت های شهرستان با هماهنگی مسئولین محترم مربوطه درانجام امور محوله موفق وموید باشید .

دکتر جمشید محمدی ، مدیرکل بیمه سلامت گیلان

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی رئیس بیمه سلامت رئیس بیمه سلامت اخبار حوادث رئیس بیمه سلامت رئیس بیمه سلامت شهرستان رئیس بیمه سلامت کشور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی فرشته حسینی فیلم قیمت پارتی پایتخت پسر ماسک فرشته حسینی و نوید محمد زاده سردار آزمون سردار آزمون و نامزدش زن شوهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی