Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در آخرین جلسه‌ای که با مسؤولان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی برگزار شد، مقرر گردید تا واکسیناسیون کارکنان شهر زیر زمینی نیز از اواخر هفته آینده آغاز شود.

به گزارش برنا؛ علی عبداله پور، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه روز یکشنبه سوم مردادماه جلسه نهایی  با مسؤولان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی برای جانمایی و نحوه واکسیناسیون برگزار می شود افزود: بر اساس آخرین تصمیم گیری ها در مرحله اول ۵ هزار واکسن به شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در این مرحله، واکسیناسیون از حوزه عملیات و امور ایستگاه ها آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: برای انجام واکسیناسیون پایانه جنوب(فتح آباد)، پایانه غرب(صادقیه) یا ایستگاه تهران(صادقیه)، ایستگاه شهید بهشتی و سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت را پیشنهاد داده ایم که بعد از بازدید، وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی تصمیم گیری نهایی برای نحوه انجام و محل های تایید شده اعلام خواهد شد.

عبداله پور خاطرنشان کرد: پیگیری های زیادی انجام دادیم امیدواریم در جمع بندی نهایی که روز یکشنبه سوم مرداد ماه برگزار می‌شود تصمیم گیری برای آغاز واکسیناسیون از اواخر هفته آینده بدون تاخیر آغاز شود.

او در پایان گفت: تا کنون از پرسنل شرکت هزار و ۸۰۰ نفر مبتلا داشتیم و متاسفانه ۶ نفر از همکاران ما در شرکت بهره برداری متروی تهران بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند. امیدوارم همکاران مبتلا به کرونا بهبود پیدا کرده و با انجام واکسیناسیون شاهد قطع زنجیر انتقال باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان واکسیناسیون شهید بهشتی بهداشت و درمان مترو واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد