Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالقدیر کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: استاندار گلستان در این بازدید یک ساعته از بخش‌های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس، همچنین برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی و افزایش تجهیزات و امکانات درمانی این بیمارستان که تعدادی از بیماران کرونایی شرق استان در آن بستری هستند را داد وعده پیگیری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استاندار گلستان همچنین در ادامه حضور در گنبدکاووس برای تبریک عید قربان با آخوند عبدالباسط نوریزاد و آخوند عبدالکریم جاور ائمه جمعه اهل سنت این شهرستان مرزی دیدار کرد.

کریمی اضافه کرد: هم اکنون ۳۱۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گنبدکاووس بستری هستند که در مقایسه با ۲۱۵ نفر بستری چهار روز قبل افزایش قابل توجهی یافته است.

وی بابیان اینکه حدود ۶۵ درصد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی این شهرستان، گنبدی و بقیه از شهرستان‌های همجوار هستند، اضافه کرد: ظرفیت پذیرش بیمارستان‌های گنبدکاووس در حال تکمیل شدن است و در صورت تداوم روند صعودی آمار بستریان کرونایی مجبور به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی خواهیم بود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس یادآور شد: در پیک‌های اول تا چهار شیوع کرونا در این شهرستان میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم بین ۶۰ تا ۸۵ درصد بود اما در این پیک توجه به رعایت اصول بهداشتی و زدن ماسک به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

کریمی گفت: با وجود اطلاع رسانی‌های مکرر از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌های رسمی و سایر رسانه‌های ارتباط جمعی و نیز بلندگوهایی سیار و مساجد در سطح شهرستان، مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کم توجه هستند.

گنبدکاووس با ۳۷۳ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

همچنین امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران کرونایی در این استان گفت که از روز گذشته تاکنون ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در گلستان بستری شدند.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۸۰ تخت بیمارستانی استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده که نسبت به روز گذشته ۷۷ نفر بیشتر است.

به گفته وی وضعیت بستری در شهرستان‌های آزادشهر، بندرگز، رامیان، کلاله، گرگان و مینودشت به ازای هر صد هزار نفر جمعیت به ترتیب ۶.۶، ۷.۹، ۶.۳، ۶.۳، ۷.۴ و ۱۳.۸ نفر است که این شرایط، شهرستان‌های مذکور را در وضعیت فوق قرمز (سیاه) و وخیم قرار داده است.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا استانداری گلستان وضعیت قرمز گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا استانداری گلستان گنبدکاووس ویروس کرونا استانداری گلستان وضعیت قرمز گلستان بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی