Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@12:17:08 GMT

وقتی خبری از نظم مثال‌زدنی ژاپنی‌ها نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۷۹۷۰

وقتی خبری از نظم مثال‌زدنی ژاپنی‌ها نیست

خبرورزشی – مهری رنجبر؛ در حالی دسترسی به اپلیکشین مدنظر میزبان بازیهای المپیک، برای تایید ورزشکاران، مهمانان و خبرنگاران بازی‌ها در کشورهای‌شان سخت و تقریباً محال بود، اما سختی کار تنها به این قضیه محدود نشد و معطلی چند ساعته تشریفات خروج از فرودگاه و تست کرونا هم درسرساز شد. تا حدی که دوشنبه هفته پیش، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال با خروج تیمش از فرودگاه وقتی ۶ ساعت معطل شد تا کارها انجام شود و دو ساعتی هم ترانسفر تبم به دهکده تأخیر داشت، گفته: «معطلی زیاد انجام تشریفات خروج و تست کرونا اذیت کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

البته این قضیه تنها مختص گروه اول و ورزشکاران ایران نبود و حتی کاروان‌های بقیه کشورها هم با این دردسر مواجه هستند. کار در اتاقی، با شرایط نه چندان ضد کرونایی، انجام‌کار بدون رعایت پروتکل‌های سفت و سخت.

خبرنگاران ورزشی هم از خستگی بعداز سفر طولانی، در صف‌های طولانی می‌نشینند تا کارهایشان انجام شود. نکته اینجا است که این مشکل مختص ایرانی‌ها نبوده و خارجی‌ها هم با آن دست به گریبان هستند. اما ایرانی‌ها که بعد از سفر ۱۵ ساعته به فرودگاه ناریتا رسیدند، حتی برای اپلیکشن بازی‌ها کیو آر کد خبرنگاران، تایید هم نمی‌شدند و بنابراین معطلی آنها بیشتر از بقیه بود. البته مسئول این کار ایراد را به ایران و تحریم ربط نمی‌دهد و اعتراف می‌کند سازمانشان ایراد دارد. آنها حتی قبول نمی‌کنند، خبرنگاران اول تست PCR، بدهند و بعد برای تأیید برگردند. این اتفاق همه را کلافه کرده، خبرنگار هلندی درباره این اتفاق می‌گوید: «فکر می‌کنم من به خاطر شیوع زیاد کرونا در کشورم رجیستر نمی‌شوم.» 

اما نکته قابل توجه اینکه، هیچ خبری از رعایت سفت و سخت پروتکل‌ها نیست. مسئولان انجام کار و چک آی‌دی کارت‌ها در اتاقی نه چندان بزرگ، بدون پنجره برای رد و بدل هوا با هوای گرم کارها را انجام می‌دهند و خبرنگاران هم با ارائه آی‌دی کارت‌های‌شان در آنجا بنشینند.

هرچند ژاپن را به نظم و ترتیب در کارها می‌شناسند، اما این روزها هیچ خبری از نظم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: زنگ خطر کرونا در پایتخت ژاپن به صدا درآمد/ شرایط المپیک پیچیده شد اتفاق عجیبی که دوست نداشتیم رخ بدهد/ ایرانی به مصاف ایرانی می‌رود! اسامی ورزشکاران ایرانی حاضر در افتتاحیه المپیک/ هیچ رئیس فدراسیونی رژه نمی‌رود

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • مزدا آر ایکس7؛ زیبای ژاپنی (عکس)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد