Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، منابع امنیتی در عراق اعلام کردند آتش‌سوزی بزرگی در داخل اردوگاه پناهجویان در استان «سلمانیه» اقیلم کردستان به وقوع پیوسته است.

این منبع امنیتی به خبرگزاری‌ها اطلاع داد آتش‌سوزی که در داخل اردوگاه سلمانیه به وقوع پیوسته است، بزرگ بوده و تاکنون چندین تن بر اثر این آتش‌سوزی از جمله زنان و کودکان جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه اضافه کرد: تیم‌های آتش نشانی و اورژانس به محل اعزام شدند و در تلاش برای اطفای حریق هستند.

این مقام امنیتی اعلام کرد بر اساس گزارشات اولیه علت آتش‌سوزی اتصال کابل برق بوده است.

ظهر امروز نیز منابع عراقی اعلم کردند آتش‌سوزی در هتل-رستوران «سیسبان» واقع در منطقه «الکراده» به وقوع پیوسته است و تیم‌های آتش‌نشانی و اورژانس این شهر برای اطفای حریق در این هتل-رستوران دست به کار شدند.

چندی پیش «قیس خزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در یک نطق تلویزیونی گفت: عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر ترفندی برای آسیب رساندن به ملت عراق، حامیان محور مقاومت و طرفداران الحشد الشعبی بویژه در مناطق شیعه نشین دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق اردوگاه پناهجویان آتش سوزی در عراق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!

به گزارش خبرآنلاین ،معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی همزمان با آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

نوسانات بازار طلا که معاملات نقره را هم دربر می‌گیرد طی دو روز اخیر بالا بوده و همین موضوع، معامله‌گران بازار طلا و سکه را در لاک احتیاطی قرار داده است؛ علاوه بر آن، افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی شده است.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارند. بر همین اساس، امروز اونس جهانی نقره روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900651

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • نتانیاهو دست به دامن مقامات غربی شد
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه