Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و البرز تاکید کرد: با توجه به اعلام تعطیلی تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از روز سه شنبه ۲۹ تیرماه الی یکشنبه ۳ مرداد ماه توسط سخنگوی محترم دولت، تمامی واحد‌های بهداشتی و درمانی اعم از بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس پیش بیمارستانی و پلی‌کلینیک‌ها و نیز تمامی مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا در روز‌های فوق الذکر همانند روز‌های عادی و در شیفت‌های تعیین شده یعنی واکسیناسیون عموم مردم به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آمادگی تزریق روزانه بیش از ۵۰۰ هزار واکسن کرونا را داریم

متن این بخشنامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر زالی
رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی
جناب آقای دکتر کریمی
رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران
جناب آقای دکتر کوهپایه‌زاده اصفهانی
رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران
جناب آقای دکتر خانکه
رییس محترم دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جناب آقای دکتر فتحی
رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

با سلام؛
با توجه به اعلام تعطیلی کلیه ادارات استان‌های تهران و البرز از روز سه شنبه مورخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۰ الی روز یکشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰ توسط سخنگوی محترم دولت و به منظور تسهیل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و واکسیناسیون گروه‌های هدف، توجه جنابعالی را به موارد مشروحه ذیل جلب می‌کنم:

۱) تمامی واحد‌های بهداشتی و درمانی (اعم از بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، پلی‌کلینیک‌ها و ...) و نیز کلیه مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا در روز‌های فوق الذکر همانند روز‌های عادی و در شیفت‌های تعیین شده به فعالیت خود ادامه دهند.

۲) سایر مراکز جامع سلامت بنا به تشخیص رییس محترم دانشگاه و به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در ارائه خدمات در صورت نیاز به فعالیت خود ادامه دهند.

۳) آن دسته از پرسنل ستادی دانشگاه اعم از نیرو‌های فنی و پشتیبانی که در مدیریت بیماری کرونا و به ویژه در امر تدارک و هماهنگی واکسیناسیون کرونا نقش داشته و فعالیت می‌کنند می‌بایست کماکان و به صورت تمام وقت در محل کار خود حاضر باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آقای دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس