Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید در تابستان امسال تنها برای خرید کیلیان ام باپه تلاش می کند.
به گزارش آریا، خط حمله رئال مادرید نیاز به تقویت دارد، اما تنها گزینه مد نظر آنها ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن است. به نقل از خوزه فلیکس دیاز، رئال مادرید تلاشی برای جذب روبرت لواندوفسکی نخواهد کرد و از طرفی هم بایرن مونیخ قصد فروش او را در تابستان امسال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب انتظار می رود که مهاجم لهستانی فصل آینده را هم در آلیانز آرنا بماند.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ مورد توجه چلسی به عنوان گزینه آلترناتیو ارلینگ هالند قرار گرفته است. به نقل از بیلد، چلسی آماده است تا در صورت ناکامی در جذب ارلینگ هالند که هدف شماره یک آبی های لندن برای تقویت خط حمله به حساب می آید، برای خرید روبرت لواندوفسکی وارد عمل شود. به همین دلیل مدیران این باشگاه انگلیسی با پینی زهوی، مدیر برنامه های مهاجم 32 ساله بایرن مونیخ تماس های ابتدایی را برقرار کرده اند. مبلغی که چلسی حاضر به پرداختش شده (به عنوان دستمزد و کمیسیون) برای نمایندگان لواندوفسکی جالب توجه بوده است. باید دید در صورت اقدام چلسی برای خرید این مهاجم لهستانی، بایرن مونیخ چه موضعی خواهد داشت اما طبق اخبار روزهای اخیر، باشگاه آلمانی نمی خواهد ستاره خود را از دست بدهد.
اما احتمال جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ فقط در تابستان 2022 وجود دارد. روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی و 32 ساله بایرن مونیخ قرار نیست در هفته های آینده از این باشگاه جدا شود. نشانه هایی از احتمال جدایی روبرت لواندوفسکی در تابستان 2021 از سمت اطرافیان وی دیده می شود. با این حال بایرن مونیخ به هیچ وجه قصد فروش مهاجم لهستانی خود را ندارد. برای تابستان سال آینده وضعیت فرق خواهد کرد و اگر لواندوفسکی به منظور چالش جدید درخواست جدایی دهد، آنگاه باشگاه آلمانی آماده مذاکره خواهد بود.
اگر لواندوفسکی در تابستان 2022 جدا شود، بایرن مونیخ برای یافتن جایگزین برنامه خواهد داشت. این باشگاه که از قابلیت فعال شدن بند فسخ 75 میلیون یورویی قرارداد ارلینگ هالند با دورتموند در تابستان 2022 آگاهی دارد، وضعیت مهاجمان مدنظر خود در بازار نقل و انتقالات سال آینده را زیر نظر می گیرد. اگر هالند برای فصل آتی نیز در دورتموند بماند، آنگاه تیم های مطرح زیادی از جمله بایرن برای جذب او در تابستان سال آینده رقابت خواهند کرد. با این حال انتقال به باشگاه مونیخی اولویت هالند نیست. اطرافیان هالند می گویند جذابیت رفتن به تیمی غیر آلمانی برای او بیشتر است به همین دلیل مهاجم نروژی تیم هایی مثل رئال مادرید، بارسلونا و چلسی را به بایرن ترجیح می دهد.  
همسر روبرت لواندوفسکی از آینده مهاجم بایرن مونیخ می گوید. آنا لواندوفسکی از آینده همسرش، روبرت می گوید. به نقل از ال چیرینگیتو، روبرت لواندوفسکی پیش از این و طی سال های گذشته، چندین و چند بار به رئال مادرید لینک شده اما چنین انتقالی هیچ وقت انجام نشده است. آنا لواندوفسکی، همسر روبرت لواندوفسکی در مصاحبه ای که از او در خصوص آینده مهاجم بایرن مونیخ پرسیده شد، گفت: حضور روبرت در لالیگا؟ خواهیم دید، شاید. حضور او با پیراهن رئال مادرید در اسپانیا؟ شاید، من نمی دانم اما ما لالیگا را دوست داریم. 
اطرافیان باشگاه چلسی فرکانس هایی برای جذب دوباره این بازیکن به مادرید ارسال کرده اند. ادن هازارد بازیکنی که قراردادی 5 ساله به رئال مادرید امضا کرده است، هر سال نزدیک به 20 میلیون یورو برای مادریدی ها خرج در پی داشته است و با این وجود هنوز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.
 هازارد که در طول دوران حضورش در رئال مادرید با مصدومیت های زیادی روبرو بوده است، به تازگی تورنمنت یورو 2020 را به اتمام رسانده است و این روزها خود را برای حضوری دوباره در مادرید آماده می کند. با این حال روز گذشته اعلام شد هازارد خواستار ترک رئال مادرید نیست و می خواهد نشان دهد که هنوز هم می تواند برای این تیم بازی کند ولی نشریه AS به تازگی در خبری مدعی شده است که واسطه هایی در لندن هستند که احتمال بازگشت این بازیکن به چلسی را رد نکرده اند.
او که با مبلغی نزدیک به 100 میلیون یورو از لندن راهی مادرید شد، برای این که تراز مالی کهکشانی ها به هم نخورد باید با ملبغی در حدود 60 میلیون یورو راهی لندن شود و همین یکی از موضوعاتی است که این انتقال را پیچیده می کند. از طرف دیگر رئال مادرید که در این فصل هم به نظر نمی رسد خرید آنچنان بزرگی داشته باشد، بار دیگر به ادن هازارد اعتماد کرده است تا این بار زیر نظر کارلو آنچلوتی شاید دوباره به روزهای اوج خود برگردد. با این حال نمی توان رابطه خوب ادن هازارد و باشگاه چلسی را کتمان کرد و باید دید در هفته های آتی آیا توماس توخل به بازگشت هازارد اصرار خواهد کرد یا یک فصل دیگر شماره 7 مادرید را در برنابئو خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایرن رئال مادرید لواندوفسکی بوندس لیگا روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ رئال مادرید میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید

داور فرانسوی جدال حساس آلیانتس آرنا را سوت خواهد زد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دقایقی قبل، یوفا تیم داوری دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید را معرفی کرد و مشخص شد که کلمن تورپن فرانسوی این جدال حساس را سوت خواهد زد.

سابقه کلمن تورپن در فصل جاری لیگ قهرمانان ناپولی ۲-۳ رئال مادرید؛ مرحله گروهی بنفیکا ۰-۱ رئال سوسیداد؛ مرحله گروهی براگا ۱-۱ اونیون برلین؛ مرحله گروهی آرسنال ۴-۲ پورتو؛ مرحله یک هشتم نهایی

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس