Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@13:57:41 GMT

رسمی؛ سیمونه پادوین به کادرفنی یوونتوس ملحق شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۸۵۸۶

هافبک سابق بیانکونری به عنوان یکی از دستیاران الگری به این باشگاه بازگشته است.

سیمونه پادوین، هافبک سابق باشگاه یوونتوس که در سال گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، امروز به عنوان دستیار سرمربی این تیم مجددا به این باشگاه بازگشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس، سیمونه پادوین به کادرفنی ماسیمیلیانو الگری ملحق شده است و مجددا به این باشگاه بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادوین طی سال های 2012 تا 2016 برای یوونتوس بازی کرده است و موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی در سری آ ایتالیا، 2 عنوان قهرمانی در رقابت های کوپا ایتالیا و 3 عنوان قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا شده است.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با نیما نکیسا: بهترین مربی قرن آری هان است که امکانات ما را دید و رفت! کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) دنی آلوز در 38 سالگی، کاپیتان تیم ملی المپیک برزیل شد غیر رسمی؛ لوئیس فن خال هدایت تیم ملی هلند را بر عهده گرفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!