Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و دومین رقابت‌های المپیک توکیو امروز با برگزاری  رشته‌های سافت بال بانوان و فوتبال آقایان پیگیری شد، رقابت‌هایی که مانند روز اول این مسابقات خالی از حاشیه و اتفاقات هیجان انگیز نبود.

در رقابت‌های سافت بال که از صبح امروز برگزار شد تیم‌های آمریکا و ژاپن بازی‌های خود را مانند مسابقات روز گذشته با پیروزی پشت سر گذاشتند و در سومین مسابقه امروز هم تیم استرالیا که مسابقه اول خود را باشکست پشت سر گذاشته بود موفق شد ایتالیا را شکست دهد و اولین پیروزی خود ر ا در المپیک توکیو کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های فوتبال امروز در بخش آقایان با انجام ۸ دیدار آغاز شد. دیدار‌هایی که در آن ۱۹ گل زده شد و تیم‌های ملی نیوزیلند، مکزیک، ساحل عاج، استرالیا، ژاپن، رومانی و برزیل با پیروزی مقابل حریفان خود برنده روز اول این مسابقات نام گرفتند. تیم‌های ملی اسپانیا و مصر نیز تنها مساوی روز اول این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کردند.

از نکات جالب روز اول این مسابقات می‌توان به شکست ۲ نماینده از آسیا (عربستان و کره جنوبی) و پیروزی ۲ نماینده دیگر این قاره (ژاپن و استرالیا) اشاره کرد.

حواشی و عجایب روز دوم رقابت‌های المپیک

۱. ستاره تکواندوی بانوان هلند به علت ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند در مسابقات المپیک توکیو شرکت کند. "اوگینک" دومین ورزشکار هلندی است که از حضور در توکیو محروم می‌شود.

۲. "آندره پیر ژینیاک" ستاره تیم ملی فرانسه پس از گلزنی به تیم ملی المپیک مکزیک از بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد. این ستاره در ۶ سال اخیر در باشگاه تیگرز مکزیک توپ زده است. او به همین دلیل پس از گلزنی مقابل تیم ملی مکزیک به دلیل سال‌هایی که در آن کشور سپری کرده است، از آن‌ها به این خاطر گل معذرت خواهی کرد.

۳. اعتراض‌ها به کمبود امکانات در ژاپن ادامه دارد به نحوی که طبق گزارش‌ها برخی از ورزشکاران روسی حاضر در المپیک از امکانات محل اقامت خود ناراضی هستند و در مورد نبود تلویزیون و یخچال در برخی از اتاق‌ها و همچنین کمبود سرویس بهداشتی به مسئولان اعتراض کرده اند.

۴. ۵ عضو کاروان المپیک آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا حضور در مسابقات المپیک توکیو را از دست داند. تیلور کراب (والیبال ساحلی)، کارا ایکر (ژیمناستیک)، کوکو گائوف (تنیس)، کتی لو ساموئلسون (بسکتبال سه نفره) و بردلی بیل (بسکتبال) این ۵ ورزشکار غایب در رقابت‌های المپیک توکیو هستند.

۵. دنی سبایوس ستاره تیم ملی فوتبال المپیک اسپانیا به علت خطای خشن بازیکن تیم ملی مصر با مصدومیتی دلخراش مواجه شد و به احتمال فراوان حضور در ادامه مسابقات المپیک را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو روز اول رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!

برزیل نسبت به چند دوره قبل کوچکترین کاروان را راهی المپیک خواهد کرد.

به گزارش فارس، بازی‌های المپیک پاریس از ۲۶ جولای در حالی آغاز می‌شود که ورزشکاران برزیلی نیز خود را برای حضور در این بازی‌ها آماده می‌کنند این در حالیست که برزیلی‌ها کوچکترین کاروان را در طول چند دهه اخیر (۸ دوره المپیک) در این بازی‌ها دارند.

این کشور در المپیک توکیو با ۳۰۴ ورزشکار شرکت کرد اما برای المپیک پاریس ۱۹۳ ورزشکار دارد.

تعداد ورزشکاران برزیل را در چند دوره اخیر المپیک در زیر مشاهده می‌کنید:

المپیک توکیو ۳۹۴ ورزشکار

المپیک ریو ۴۶۵ ورزشکار

المپیک لندن ۲۵۹ ورزشکار

المپیک پکن ۲۷۷ ورزشکار

المپیک آتن ۲۴۷ ورزشکار

المپیک سیدنی ۲۰۵ ورزشکار

المپیک آتلانتا ۲۲۵ ورزشکار

المپیک بارسلون ۱۹۷ ورزشکار

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور