Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،غلامرضا باقری دیزج مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در ابتدای این جلسه طی سخنانی، گزارشی از هیأت مدیره را در رابطه با معرفی و عملکرد شرکت در سال ۹۹، دستاورد ها، برنامه‌های در دست اجرا، افتخارات و کمک‌های خیرخواهانه آن ارائه داد.

او در بخش بعدی این جلسه طی ارائه‌ی گزارشی از حسابرسی مستقل و بازرسی‌های قانونی در خصوص صورت‌های مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان‌های نقدی برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ مورد تصویب قرار گرفت و ۷۵ درصد سود دوره به مبلغ ۴ هزار و ۱۷۵ ریال به ازای هر سهم به عنوان سود سهام، بین سهامداران تقسیم و باقی‌مانده‌ی آن به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه‌ای برای طرح‌ها و پروژه‌های شرکت منظور گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موسسه‌ی حسابرسی بهراد مشار به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تعیین و روزنامه‌های دنیای اقتصاد و عصر آزادی به عنوان روزنامه‌های رسمی شرکت معرفی شدند.

لازم به ذکر است شرکت گروه گسترش پارسیان، شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، خدمات مدیریت هامون سپاهان و شرکت سرمایه گذاری هامون سپاهان، سهامداران اصلی این شرکت هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رعایت نکات بهداشتی سرمایه گذاران سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی