Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رقابت وزن‌های ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای یک و دو مرداد و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز روزهای ۲ و ۳ مردادماه برگزار خواهد شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم علی احمدی‌وفا  در دور اول به مصاف لونت فیگ از مجارستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی‌گیران بلاروس و اوکراین مبارزه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم سامان ناصری‌پور در دور نخست با پاول بوندار از روسیه کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف پیروزی دیدار کشتی‌گیران اوکراین و گرجستان می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل شهرکی‌نیا در دور اول به مصاف کادین ویلیامز از آمریکا می‌رود و در صورت شکست این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده کشتی‌گیران چک و ازبکستان مصاف خواهد داد. در این وزن ۱۸ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی‌اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده مبارزه میان والری مانگوتوف از روسیه و نوزاد بوریبای از قزاقستان دیدار می‌کند. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند.

در وزن۶۰ کیلوگرم سیدمصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور سوم با برنده کشتی‌گیران روسیه و ترکیه دیدار خواهد کرد. در این وزن ۲۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سعیدمحمد مهدی میری در دور نخست به مصاف سعید سوسوزا از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با نیهات کارا از ترکیه مصاف خواهد داد. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول با نورل دویشونبکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران صربستان و گرجستان می‌رود. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم امیررضا آریامقدم در دور نخست با میهایل گوتو از مولداوی مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران سوئد و صربستان می‌رود. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف پیروز میدان میان کشتی‌گیران آمریکا و استونی می‌رود. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیر پایدار در دور اول با داوید مگلادزه از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان کشتی‌گیران قزاقستان و صربستان می‌رود. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کشتی قهرمانی جهان نفر حضور دارند در وزن بر این حریف در دور برنده کشتی گیران رود و در صورت دور دوم دور نخست دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد

جام کشتی تختی اهواز در حال پیگیری است.

طرفداری | چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح دیروز (پنجشنبه) ۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی پنج وزن دوم به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم ۱۳ نفر
۶۷ کیلوگرم: 19نفر
۷۷ کیلوگرم: 11نفر
۸۷ کیلوگرم: 14نفر
۱۳۰ کیلوگرم: 13نفر

جدول این مسابقات به صورت فایل PDF در لینک زیر قابل دریافت و مشاهده می باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل