Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:55:38 GMT

ناآرامی در گناوه و دشتستان صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۸۸۳۱

ناآرامی در گناوه و دشتستان صحت ندارد

ایسنا/بوشهر  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش‌سوزی و ناآرامی در شهرستان‌های گناوه و دشتستان صحت ندارد.

سرهنگ جهانبخش طهماسبی اظهار کرد: با توجه به انتشار کلیپ‌هایی مبنی بر ناآرامی و یا آتش سوزی در شهرهای گناوه و برازجان از سوی معاندین به‌ویطه در کانال‌های تلگرامی و القاء شکل‌گیری تجمعات غیرقانونی به‌ همراه آتش‌سوزی در ۴۸ ساعت گذشته، شایان ذکر است که محتواهای منتشر شده ،کذب بوده و به‌ هیچ عنوان در روزهای اخیر شاهد شکل گیری تجمع یا نا آرامی در این شهرستان‌ها نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این تصاویر و کلیپ‌ها مربوط به سالیان گذشته و شهرستان‌های مختلف بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، ضمن ابراز همدردی با مردم گرانقدر خوزستان در بحران آبی پیش آمده و امیدواری به رفع مشکلات معیشتی این عزیزان با توجه به اجرای جهادی مجموعه اقدامات به موقع همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول، تاکید کرد: با افرادی که به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش خاطر هم استانی‌های عزیز، کلیپ یا مطلبی دروغین را در فضای مجازی منتشر کنند، برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

طهماسبی از مردم شریف استان هم خواست تا از بازنشر اینگونه محتواهای بی‌اساس و بدون منبع موثق خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فضای مجازی تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان