Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق شورای عالی امنیت ملی رژیم صهیونیستی از اروپا و آمریکا خواست برای سرعت گرفتن بحران در لبنان، تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور اعمال کنند.

به گزارش مشرق، ثائر الدر، فعال لبنانی در فضای مجازی در پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت رئیس اسبق شورای عالی امنیت ملی رژیم صهیونیستی  از اروپا و آمریکا خواسته است برای سرعت گرفتن بحران در لبنان، تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سوریه: در استفاده از حق دفاع از خود هیچ ابایی نداریم

این فعال لبنانی نوشته است: غیورا آیلاند، رئیس اسبق شورای عالی امنیت ملی رژیم صهیونیستی گفت اروپا و آمریکا نباید به لبنان کمک کنند بلکه باید تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور اعمال کنند تا بحران سرعت بیشتری بگیرد ومردم آن تا حد مرگ گرسنگی بکشند و هرگونه کمکی باید مشروط به این شود که حزب الله تولید موشک‌های نقطه زن را کنار بگذارد و مرزهای دریایی لبنان و اسرائیل طبق پیشنهاد آمریکا ترسیم شود.

این در حالی است که میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان با ارسال پیامی به سازمان ملل خواستار رسیدگی و تحقیق درخصوص نقض حاکمیت لبنان ازسوی نظامیان صهیونیست شد.

عون در این پیام از نقض مداوم حاکمیت لبنان به‌دست نظامیان صهیونیستی به‌ویژه با توجه به استفاده از حریم هوایی لبنان برای حمله به خاک سوریه که درنتیجه این تجاوزات موشکی اخیر دو شهر لبنان نیز خسارت دیدند، اعلام نارضایتی کرده و از سازمان ملل خواست به این اقدامات رسیدگی کند.

ساعاتی پیش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد پدافند هوایی این کشور اقدام به مقابله با حمله دشمن در آسمان «حمص» کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو تحولات لبنان رژیم صهیونیستی تحریم های آمریکا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که سربازان رژیم صهیونیستی در حال حرکت در داخل سایت بیاض بلیدا هدف گلوله‌های توپخانه قرار گرفتند.

براساس گزارش المیادین، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها انجام شده است.

مقاومت چند روز پیش گزارش داد که نیردهایش صبح چهارشنبه گذشته، استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «برانیت» با سلاح‌های راکتی و توپخانه هدف قرار دادند.

روز سه‌شنبه نیز صحنه‌هایی از عملیاتی را منتشر کرد که ساختمان‌هایی را که سربازان اشغالگر در شهرک «المطله» مستقر بودند، هدف قرار داد و در بیانیه‌ای جداگانه تایید کرد که آنها تخریب شده‌اند.

این فیلم که توسط رسانه‌های نظامی پخش شد، نشان داد که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار گرفتند.

 آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و نظامیان صهیونیست در این منطقه به دام افتاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم