Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  سرهنگ طهماسبی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: تصاویری مبنی بر ناآرامی و یا آتش سوزی در شهر‌های گناوه و برازجان از سوی معاندین به ویژه در کانال‌های تلگرامی و القاء شکل گیری تجمعات غیرقانونی به همراه آتش سوزی در ۴۸ ساعت گذشته منتشر شده که همگی کذب است و به هیچ عنوان در روز‌های اخیر شاهد شکل گیری تجمع یا نا آرامی در این شهرستان‌ها نبوده‌ایم و این تصاویر مربوط به سالیان گذشته و شهرستان‌های مختلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با ابراز همدردی با مردم گرانقدر خوزستان در بحران آبی پیش آمده و امیدواری برای حل مشکلات معیشتی این عزیزان با توجه به اقدام جهادی همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول، تاکید کرد: با افرادی که به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش خاطر هم استانی‌ها، تصویر یا مطلبی دروغین را در فضای مجازی منتشر کنند، برابر قانون برخورد جدی خواهد شد و از مردم استان هم تقاضا داریم تا از بازنشر این‌گونه محتوا‌های بی اساس و فاقد منبع موثق خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکذیب تکذیب شایعه پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان