Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:38:48 GMT

جوکوویچ: المپیک بدون نادال یا فدرر عجیب خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۰۶۰

جوکوویچ: المپیک بدون نادال یا فدرر عجیب خواهد بود

در 15 سال گذشته نواک جوکوویچ، تنیسور شماره یک جهان همواره با رافائل نادال و یا راجر فدرر بازی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه سفر نواک جوکوویچ برای کسب اسلم طلایی شروع می شود: کسب قهرمانی در چهار تورنمنت بزرگ تنیس و مدال طلای المپیک در یک فصل.

 

جوکوویچ که قصد دارد موفقیت استفی گرف در سال 1988 را تکرار کند، در صورت موفقیت تبدیل به اولین مردی می شود که اسلم طلایی را به نام خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ در این باره گفت :" وقتی داشتم به دستاورد عظیم و غایی گراف فکر می کردم، فکر نمی کردم که این اتفاق برای خودم هم بیفتد... نمی خواهم بگویم قابل دستیابی نیست اما این احتمال کم است که کسی، چه زن و چه مرد، بتواند دوباره آن افتخار را به دست آورد."

 

استفی گرف تنها دارنده اسلم طلایی جهان

 

 

در غیاب رافائل نادال و راجر فدرر به نظر می رسد که جوکوویچ هیچ دردسری باری کسب مدال طلای المپیک توکیو نداشته باشد.

 

جوکوویچ افزود: "من در پانزده سال گذشته تورنمنت های بزرگ زیادی نداشته ام که  راجر و رافا در آنها بازی نکنند. بنابراین کمی عجیب است چرا که من عادت دارم حداقل یکی از آنها را ببینم.

اما اینجا برخی از بهترین بازیکنان جهان حاضر هستند. دنیل مدودف، استفانوس سیتسی‌پاس، الکساندر زورف و آندری روبلف، آنها شش هفت نفر برتر جهان هستند."

 

 

هنگامی که از جوکوویچ درباره احساسش از حضور در المپیک سوال شد، او پاسخ داد: "این خاص ترین و تاریخی ترین رویداد ورزشی در طول تاریخ ورزش است.

نماینده کشور خود بودن، عضویت در یک تیم و گروه امری است که من آن را بسیار ارزشمند می دانم. این چیزی است که شخصاً من را مشتاق می کند و به من اعتماد به نفس و انرژی زیادی برای عملکرد شخصی خودم می دهد."

 

با توجه به انتقاد از عدم حضور هواداران در گذشته برنده 20 گرند اسلم جهان نسبتا در این مورد بی طرف ماند.

 

جوکوویچ در این باره اضافه کرد: "من تردیدهایی داشتم اما در پایان تصمیم گرفتم که بیایم و خوشحالم، چرا که برای من زیبایی های زیادی در این بازی ها وجود دارد و سعی می کنم روی آنها تمرکز کنم تا آنها الهام بخش بازی من باشند."

 

 

نواک جوکوویچ تنیس المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال

در ادامه تصاویر جالبی از شرکت‌کنندگان این آزمون را که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده است، می‌بینیم:

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال