Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:18:35 GMT

شهردار باید تعهد و تخصص داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۰۹۸

شهردار باید تعهد و تخصص داشته باشد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی فرماندار زابل در دیدار اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان زابل، اظهار کرد: اعضای منتخب شورای اسلامی شهر زابل مسئولیت بزرگ و سختی را بر عهده دارند و همواره در مقابل دیدگان مردم شریفی قرار دارند که به آنها رأی داده و منتظرند تا ببینید که چگونه اعضای منتخب آنان با همدلی، اتحاد و تلاش در راستای پیگیری و پاسخگویی به مطالبات در کنار سایر مدیران و مسوولان گام برمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان زابل با اشاره به اینکه کار در شورا و مدیریت شهری نتیجه ای دارد که به سرعت برای تمام اقشار نمایان می شود، بیان کرد: این مسئله می تواند رضایت مردم را در برداشته باشد و اگر کم کاری و احیاناً خطایی نیز رخ دهد، به وضوح نمایان و باعث عدم رضایت مردم می گردد.

وی ادامه داد: نخستین کاری که باید در شهرداری اتفاق بیفتد، نگاه و کار جهادی و انقلابی است تا بتوانید کارها را به سرانجام برسانید.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر زابل گفت: مردم با انتخاب شهردار، شما را قضاوت خواهند کرد، لذا فردی را انتخاب کنید که علاوه بر تعهد، تخصص، جایگاه شورا و شهر را حفظ کند.

فرماندار ویژه شهرستان زابل افزود: ظرفیت خوبی از جمله نیروی انسانی، ماشین آلات و ... در شهرداری وجود دارد، اما با توجه به عدم شناخت قوانین، آیین نامه ها، کمیسیون ها و ...، این ظرفیت ها به خوبی بکارگیری نمی شود؛ لذا ضمن شناخت آنها باید بتوانید از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در پیشبرد اهداف شهری استفاده نمایید.

ارجمندی همچنین بیان کرد: در حوزه فناوری و الکترونیک، با هدف تسریع در امور و پیگیری آنها، خدمات شهرداری را به صورت کاملاً الکترونیک در اختیار عموم مردم قرار دهید.

وی همچنین از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر خواست که از مسائل حاشیه ای پرهیز کنند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار اعضای منتخب شورای اسلامی شهر زابل به بیان برنامه های پیش رو در مدت ۴ سال عضویت شورای شهر پرداخته و نقطه نظرات و تعدادی طرح های مدنظر خود را تشریح کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری زابل شورای اسلامی اعضای منتخب شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد