Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@03:47:19 GMT

هک شدن تلفن همراه توسط یک نرم‌افزار اسرائیلی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۱۵۴

چندی پیش در فضای مجازی یک ابزار جدید ارائه شد که به واسطه آن کاربران فضای مجازی می‌توانند از هک شدن تلفن همراه خود توسط نرم افزار جاسوسی پگاسوس رژیم صهیونیستی آگاه شوند تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

این ابزار معرفی شده نسخه پشتیبان اطلاعات ذخیره شده روی گوشی موبایل را از طریق رایانه تهیه می‌کند و در ادامه برای شناسایی فعالیت‌های احتمالی و ایجاد شده جاسوس افزار، این نسخه پشتیبان را با دقت بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ابزار در راستای چند خط فرمان تهیه شده و با بسته‌های نرم افزاری عادی بسیار متفاوت است و روش‌ها و نحوه استفاده از این نرم افزار نیاز به دانش و اطلاعات کافی است که کاربران باید کسب کنند. همچنین سازگاری این برنامه بیشتر با سیستم عامل ios است و کار با آن برای گوشی‌های اندرویدی مقداری محدود خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فضای مجازی رژیم صهیونیستی تلفن همراه جاسوسی موبایل نرم افزار نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • آموزش روز چهارم، پخت مرغ با سبزی معطر
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف