Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی تیکداری با اشاره به پیروزی 6 امتیازی تیم ترکتور مقابل آلومینیوم اراک گفت: هر دو تیم به دلیل حفظ شانس سهمیه آسیایی به دنبال 3 امتیازی این بازی بودند که ما به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم اراکی را شناسایی و برای برد در این بازی هم قسم شده و فعل خوستن را صرف کردیم و در این بازی حساس توانستیم به آنچه که استحقاقش را داشته دست یافته و برابر میزبان خود به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد نقش سرمربی جدید تیم در نتایج اخیر تراکتور گفت: تغییرات کادر مربیان تصمیم مدیران باشگاه بود و در این مورد من به عنوان بازیکن حرفی ندارم، اما با آمدن آقای کریمی فشار روانی از روی بازیکنان برداشته و روحیه تیمی افزایش و تیم تراکتور جان دوباره یا گرفته است.

 تیکدری در مورد بازی های باقیمانده تیم تراکتور گفت: دو بازی سخت و حساس مقابل تیم‌های پرسپولیس و سایپا داریم که یکی برای قهرمانی و دیگری برای فرار از سقوط تلاش می‌کند و تلاش می‌کنیم در این دو دیدار به برتری رسیده و تا فصل را به خوبی به پایان رسانده و با کمی خوش‌شانسی سهمیه آسیایی را کسب کرده و شرمنده هواداران تراکتور نشویم.

 انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فینال فارس تبریز تیکدری فیروز کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت