Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@17:01:04 GMT

فن‌دبیک قصد جدایی از منچستریونایتد ندارد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۲۴۹

فن‌دبیک قصد جدایی از منچستریونایتد ندارد

خبرگزاری میزان – دونی فن‌دبیک که فصل اول حضورش در منچستریونایتد آنطور که می‌خواست پیش نرفت، شایعاتی درباره آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و گفته می‌شود در این تابستان اولدترافورد را به طور قرضی ترک خواهد کرد.

نشریه «منچستر ایونینگ نیوز»، اما خبر می‌دهد که این هافبک هلندی برنامه‌ای برای جدایی از جمع شیاطین سرخ در این تابستان ندارد و می‌خواهد برای قرار گرفتن در برنامه‌های اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد بماند و بجنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن‌دبیک که تابستان گذشته با امضای قراردادی پنج ساله و در ازای ۳۵ میلیون پوند از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، در این تیم خیلی فرصت بازی پیدا نکرده و مواقعی هم که به او فرصت رسیده نتوانسته بازی‌های درخشانش در آژاکس را تکرار کند.

گفته می‌شود باشگاه بارسلونا نسبت به جذب دونی فن‌دبیک از منچستریونایتد علاقه‌مند است، این در حالی است که کارلو آنچلوتی هم می‌خواهد این هافبک هلندی را در رئال مادرید داشته باشد. بیشتر بخوانید: تلاش میلان برای به خدمت گرفتن دالو از منچستریونایتد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دونی فن دبیک منچستریونایتد فن دبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو

هواداران الاتحاد پس از شکست تیمشان برابر الهلال خواستار اخراج مارچلو گایاردو و فسخ قرارداد کریم بنزما شدند.

به گزارش ایسنا، الاتحاد فصلی ناامیدکننده را سپری می‌کند. حتی رفتن نونو سانتو و آمدن مارچلو گایاردو هم جواب نداد و نه‌تنها نتایج این تیم عربستانی را بهتر نکرد که بدتر هم کرده است. الاتحاد در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با آنکه الهلال یک نیمه ۱۰ نفره بود باز هم با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند.

به نوشته روزنامه سعودی‌ اسپورت، هواداران الاتحاد به‌شدت از نتایج تیمشان عصبانی‌اند و به همین خاطر خواستار اخراج گایاردو و فسخ قرارداد بنزما شده‌اند. بنزما که تابستان پیش به الاتحاد پیوست عملکرد خوبی در این تیم نداشته و بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده است. او به بازی با الهلال هم نرسید و به خاطر آسیب‌دیدگی این بازی را هم از دست داد.

طبق اعلام سعودی اسپورت هواداران عصبانی الاتحاد خواستار اخراج پنج بازیکن خارجی تیم و جذب چهره‌های سرشناس در تابستان شده‌اند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود این تیم در تابستان تغییرات زیادی داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد