Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «برونو رودریگز» وزیر خارجه کوبا روز پنج شنبه اعلام کرد که هاوانا تحریم‌های جدید ایالات متحده علیه وزارت کشور و ارتش کوبا و همچنین اعمال فشار واشنگتن بر کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین در جهت وادارسازی آنها به تقابل جویی با کوبا را محکوم می‌کند.

رودریگز در یک پیام توئیتری نوشت: «من تحریم‌های بی پایه و افتراء آمیز دولت ایالات متحده علیه آلوارو لوپز مییِرا و بریگاد ویژه ملی را رد می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

[دولت آمریکا] بهتر است قانون ماگنیتسکی را به دلیل سرکوب نظام مند و خشونت پلیس [در ایالات متحده] که جان ۱۰۲۱ نفر را در سال ۲۰۲۰ گرفت، در مورد خود به اجرا گذارد».

کوبا همچنین اعمال فشار «توهین آمیز» ایالات متحده بر شش کشور اروپایی و هشت کشور آمریکای لاتین در مسیر همراه سازی آنها با موضع ضد کوبایی واشنگتن را محکوم کرد.

گفتنی است، روز پنج شنبه وزارت خزانه داری ایالات متحده با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که وزیر نیروهای مسلح انقلابی کوبا و همچنین بریگاد ویژه وزارت کشور به دلیل آنچه که سرکوب معترضان خوانده می‌شود، مشمول تحریم می‌شوند.

کد خبر 5263697

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا تحریم کوبا قانون ماگنیتسکی برونو رودریگز ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی طالبان روسیه لبنان ترکیه سوریه فلسطین مسجدالاقصی اتحادیه اروپا فرانسه طالبان افغانستان ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها