Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نازنین ملایی به عنوان نخستین نماینده ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۵ صبح امروز (جمعه) در رشته قایقرانی روئینگ با حریفانش رقابت کرد.

ملایی که در این مرحله در کنار قایقرانانی از آمریکا، بلاروس، پاراگوئه، سودان و نیجریه در گروه اول قرار داشت، مسافت ۲ کیلومتری را با زمان ۷:۵۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۱ دقیقه طی کرد و پس از نمایندگان آمریکا و بلاروس در رده سوم ایستاد.

نفرات اول تا سوم در هر گروه راهی یک چهارم نهایی می‌شوند و بقیه به شانس مجدد می‌روند. بدین ترتیب ملایی روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی با حریفانش رقابت می‌کند.

دیگر نماینده ایران در روز نخست بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو میلاد وزیری در رشته تیراندازی با کمان است که رقابت خود برای تعیین رنکینگ را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در المپیک توکیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو قایقرانی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند