Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، تحقیقات جدید انجام شده در هند درباره میزان ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹ شاهد نتایج بسیار قابل توجه است.

براساس این تحقیقات، ۶۷.۶ درصد از شرکت کنندگان در این پیمایش سراسری در هند، پادتن بیماری کووید ۱۹ را در بدن خود داشتند. این بدان معناست که ۸۷۰ میلیون نفر در هند پادتن بیماری کووید ۱۹ را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بررسی سراسری در ماه‌های ژوئن و ژوئیه انجام شد. موسسه پژوهش‌های پزشکی در هند این تحقیقات را انجام داده است. تحقیقات این موسسه دولتی نشان می‌دهد ویروس کرونا تا چه اندازه در هند پخش شده است و با آمار دولتی درباره میزان شیوع کووید ۱۹ در هند بسیار فاصله دارد.

برآورد‌ها نشان می‌دهد شمار جان باختگان واقعی کووید ۱۹ در هند، پنج میلیون نفر بیشتر از آمار اعلام شده دولتی باشد. این آمار ده برابر امار اعلام شده رسمی در هند است. انتشار نتایج تحقیقات اخیر در هند بسیاری را بهت زده کرده است. اینکه در بدن دو سوم هندی‌ها پادتن کووید ۱۹ وجود دارد، نشان می‌دهد در دوران اوج همه گیری کووید ۱۹ در دو ماه گذشته بسیاری از هندی‌ها به این بیماری مبتلا شدند.

تاکنون بیش از ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن در هند به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، متاسفانه ۴۱۹ هزار شهروند هندی جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست داده اند. مقامات هندی می‌کوشند با شدت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی، از شمار تلفات کرونا در این کشور بکاهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همه گیری کرونا کووید 19 هند کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی