Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، اوپو سال گذشته اولین ساعت هوشمند خود را با نام Oppo Watch راه اندازی کرد. این شرکت قرار است امسال جانشین آن را با نام Oppo Watch ۲ در هفته آینده در تاریخ ۲۷ جولای معرفی کند.

اطلاعات پیکربندی ساعت هوشمند Oppo Watch ۲

البته اوپو هنوز چیزی در مورد Watch ۲ خود نگفته، اما مشخصات این ساعت هوشمند قبلاً در یک وب سایت خرده فروشی آنلاین چینی ذکر شده و گزینه‌های رنگ و طرح Watch ۲ را لو داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعات به ما می‌گوید که این پوشیدنی با تراشه Apollo ۴s، کنترل دوربین و حالت بازی ارائه می‌شود. اگرچه مشخص نیست که یک حالت بازی در ساعت هوشمند دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد.

مشخصات منتشر شده قبلی به ما می‌گوید که Oppo Watch ۲ دارای Snapdragon Wear ۴۱۰۰ SoC است و توسط تراشه Apollo ۴s ارائه می‌شود.

این ساعت هوشمند سیستم عامل ColorOS را اجرا می‌کند، اما برای ماندگاری بیشتر باتری از RTOS ثانویه نیز بهره می‌برد. سایر مشخصات فاش شده شامل پشتیبانی از eSIM و LTE، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، برنامه جدید Oppo Relax، ساعت‌های جدید و تشخیص استرس است و در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی متری ارائه خواهد شد.

انتظار داریم اوپو برخی از ویژگی‌های ساعت هوشمند Watch ۲ را در روز‌های منتهی به رونمایی یعنی قبل از ۲۷ جولای منتشر کند.

بیشتر بخوانید

دستگاه سنجش ضربان قلب اپل واچ یک زن را از مرگ نجات داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند ساعت مچی ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و تایلند در همین مرحله تاجیکستان را از پیش رو برداشت. گفتنیست که شگفتی این دور از رقابت‌ها حذف ژاپن قهرمان دور قبلی در مرحله گروهی رقابت‌ها بود.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد