Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:17:28 GMT

اقدام انسان دوستانه پلیس در هنگام وقوع سیل

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۳۹۷

اقدام انسان دوستانه پلیس در هنگام وقوع سیل

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اقدامی انسان دوستانه یک پلیس هندوستانی به مردی مجروح و دخترش که در سیل شدید گرفتار شده بودند، کمک کرد. این پلیس منطقه «کاندیوالی» بمبئی با دیدن این پدر و دختر بلافاصله به کمک آن‌ها شتافت و به آن‌ها کمک رسانی کرد.

در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است لحظه‌ای را که این مامور پلیس در تاریکی شب در حال کمک رسانی به این دو هموطن اش است نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که پس از بارش باران، سیلی شدید در خیابان به راه افتاده این پلیس با بغل کردن کودک سعی می‌کند او را به خانه اش برساند. در این ویدئو او در حالی که چتری را روی سر کودک گرفته از میان جریان شدید آب عبور می‌کند. پدر کودک نیز در حالی که در پشت سر مامور پلیس حرکت می‌کند، دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

پلیس انسان دوست، تحسین کاربران را برانگیخت

پلیس بمبئی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر ضمن قدردانی از مامور پلیس خود نوشت: «شما می‌توانید روی ما حساب کنید. مامور پلیس منطقه کاندیوالی به یک پدر مجروح و دخترش شتافت و به آن‌ها کمک کرد.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۵۶ هزاربیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش مثبت کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «درود به پلیس بمبئی هند که همیشه به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.» کاربر دیگر نوشت: «ما شب‌ها راحت می‌خوابیم، چون می‌دانیم شما اینجا هستید.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمل انسان دوستانه وقوع سیل اخبار حوادث مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!

نخستین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان توسط محققان دانشگاه تگزاس ساخته شد.

این نوآوری به ربات‌ها امکان می‌دهد همان دقت لمسی پوست انسان را داشته باشند و کار‌هایی را انجام دهند که به دقت و کنترل دقیقی نیاز دارد. تولید این پوست، راه را برای نسل جدیدی از ربات‌ها با حساسیت و واکنش‌های شبیه انسان هموار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # تکنولوژی ، سلامت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • حرکت جالب گاو‌ها هنگام بارش باران در روستای توآباد + فیلم
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند