Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:43:53 GMT

آغاز عملیات اجرایی پارک ۴ هکتاری در شیراز

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۵۶۸

آغاز عملیات اجرایی پارک ۴ هکتاری در شیراز

ایسنا/فارس شهردار منطقه ۲ شیراز گفت: عملیات اجرایی احداث پارک ۴ هکتاری حاشیه خیابان محراب به دشت چنار آغاز شده است.

غلامرضا شهریاری با بیان این که با شناسایی فرصت‌ها در سطح منطقه ۲ از آن‌ها در راستای رفاه مردم استفاده خواهیم کرد، افزود: به همه تعهداتی که به مردم داده ایم پایبند هستیم و با کمک و اعتماد مردم دوران سازندگی شهرداری منطقه ۲ آغاز شده و مردم منتظر اخبار خوبی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ شیراز، او از برقراری تعامل با اهالی شریف این منطقه و یاوران شورا داد و افزود: با حضور میدانی و گفتگو با مردم، تعامل بسیار خوبی با اهالی در سطح محلات برقرار شد و توانستیم فرصت‌های خوبی را ایجاد کرده و نیازهای مردم را شناسایی کنیم. در نهایت با شناسایی نیازهای مردم در جهت حل مشکلات قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

شهریاری عنوان کرد: عملیات اجرایی این پارک که با توسط کارکنان شهرداری منطقه ۲ شیراز آغاز شده و دارای مجموعه‌های رفاهی، تفریحی، ورزشی و ... است که تمامی رده‌های سنی رادربرمی گیرد و به یاری پروردگار ظرف مدت یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با ارائه پیشین‌ای از این فضای شهری گفت: این زمین چند دهه به حال خود رها شده و با تجمع معتادان و بزهکاران باعث اذیت و ازار مردم می‌شد. به همین دلیل با مالکین اراضی توافقاتی داشتیم و عملیات اجرایی پروژه آغاز شد. در جوار این پارک مجموعه آپارتمان‌های آپادانا، مدرس، شهرک‌های دشت چنار و ... قرار دارد که جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر در آن‌ها ساکن هستند.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه این منطقه در گذشته فاقد امکانات تفریحی و ورزشی بود اظهار داشت: پس از بهره برداری از این پروژه انسان محور، اهالی این منطقه دیگر نیازی به سفرهای درون شهری به مناطق دیگر برای برخورداری از امکانات تفریحی ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارک شیراز عملیات اجرایی منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر