Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، توحید عالی‌پور روز جمعه در بازدید از اجرای عملیات راهسازی پروژه چهارخطه بیله سوار - سه راه گوگ تپه افزود: با پیگیری‌های انجام شده در خصوص جابجایی تاسیسات معارض و همکاری ادارات دارای تاسیسات، پیشرفت مناسبی در آزادسازی مسیر پروژه انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: با شروع برداشت مصالح از معدن روستای گون پاپاق، در ادامه آن ماشین‌آلات پیمانکار پروژه در مسیر فعال شده و عملیات راهسازی شامل بسترسازی، حمل مصالح، اجرای لایه‌‍های خاکریزی و اجرای ابنیه فنی با شتاب بیشتری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی پور ادامه داد: بدلیل اینکه جاده سازی نیازمند رعایت تمام استانداردهای فنی می‌باشد، تمام مسیر باید با درصد مناسب با غلتک متراکم گردد و لایه‌های روسازی با دقت و ضخامت مناسب اجرا گردد و این امر نیازمند همکاری اهالی روستاهای حاشیه جاده و صبر و شکیبایی آنهاست.

وی گفت: بیله‌سوار با دارا بودن گمرک و پایانه مرزی بین المللی، شایسته بزرگراهی مناسب تردد بین المللی بوده و همه مسئولان برای تحقق این موضوع باید تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان بیله‌سوار بعنوان قطب کشاورزی شمالغرب کشور و دروازه ورود به قفقاز محسوب می‌شود ، نیاز به جاده‌ای چهارخطه با مشخصات استاندارد دارد که با توجه مسوولان استانی، شهرستانی و نماینده مجلس و با پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان روند اجرایی این پروژه تسریع شد.

استان اردبیل ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

برچسب‌ها بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل اعتبار بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل اعتبار بیله سوار بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز