Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس وعده داد، با وجود قرعه سخت شاگردانش با تمام توان به میدان خواهند رفت تا بهترین نتایج را در بازی‌های المپیک توکیو کسب کنند. - اخبار ورزشی -

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ملی‌پوشان بوکس اظهار داشت: از زمان ورود به توکیو پنج جلسه تمرین را برگزار کردیم و بچه‌ها از لحاظ جسمانی، روحی و روانی عالی هستند و از لحاظ شرایط وزنی نیز همه چیز خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا همه چیز را تحت تأثیر قرار داده است و به همین دلیل میزبانی مسابقات ضعیف است، اما با این وجود در حال جا افتادن هستیم. 

وی در مورد برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های بوکس عنوان کرد:  قرعه‌کشی انجام شد و شاهین موسوی در دور نخست روز یکشنبه به مصاف بوکسوری از ژاپن خواهد رفت و دانیال شه‌بخش نیز روز دوشنبه با بوکسوری مراکشی مبارزه می‌کند. اگر بچه‌ها در این دیدارها موفق به پیروزی شوند، کار دشواری خواهند داشت و هر دو به مصاف سید یک مسابقات خواهند رفت.  قهرمان جهان در سال 2019 از کوبا حریف شه‌بخش است و بوکسور اوکراینی و سید یک وزن 75- کیلوگرم نیز با موسوی مبارزه خواهد کرد. 

سرمربی تیم ملی بوکس خاطر نشان کرد: با وجود قرعه سخت، با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا همانگونه که در مسابقات قهرمانی آسیا از سد قهرمانان جهان عبور کردیم، در المپیک نیز این موضوع را تکرار کنیم. در حال حاضر مسابقه اول بچه‌ها مهم است و در صورت پیروزی مقابل حریفان ابتدایی درباره دیدارهای آینده فکر و صحبت خواهیم کرد.

المپیک 2020 توکیو| قرعه سخت بوکسورهای ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو بوکس المپیک 2020 توکیو تیم ملی بوکس ایران بوکس علیرضا استکی المپیک 2020 توکیو بوکس المپیک 2020 توکیو تیم ملی بوکس ایران بوکس علیرضا استکی قرعه سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!