Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با روند مثبت آغاز کرد، اما در مجموع رشد ۶ هزار واحدی را به ثبت رساند. خبرگزاری میزان - شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و باتوجه به ۳ روز کاری در هفته آخرین روزکاری را با روند مثبت به پایان رساند.   شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی آغاز کرد و در آخرین روز کاری خود را در کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۶ هزار واحدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شاخص بورس و اوراق بهادار در روز شنبه مورخ ۲۶ تیر ۱۴۰۰ کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با رشد بیش از ۵ هزار و ۷۲۴ واحدی به پله یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسید، اما فرابورس روند نزولی داشت و با اُفت بیش از ۲ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۹۸۷ واحدی قرارگرفت.   شاخص بورس در دومین روز هفته مورخ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ تغییر رویه داد و با کاهش ۸ هزار واحدی شاخص در سطح یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحدی ایستاد و فرابورس با اُفت بیش از ۱۴۲ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۸۴۵ واحدی قرارگرفت.   روند معاملات در سومین روز هفته مورخ ۲۸ تیر ۱۴۰۰ دوباره مثبت شد و شاخص با رشد بیش از ۸ هزار و ۴۲۰ واحدی به پله یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۲۰۳ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۴۹ واحدی قرارگرفت.   شاخص در حالی سومین روزکاری را سپری کرد که زمزمه‌هایی از تعطیلی چند روزه بازار به گوش می‌رسد تا اینکه دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا از تعطیلی بانک‌ها و اصناف در تهران و البرز به‌مدت ۶ روز تعطیل خبر داد.   به دنبال این خبر نایب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه ایران را در در روز‌های (سه شنبه، شنبه و یکشنبه) تعطیل اعلام کرد. بیشتر بخوانید: توقف معاملات بورس در روز‌های تعطیل   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی شاخص بورس بازار سرمایه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شاخص بورس بازار سرمایه شاخص بورس و اوراق بهادار یک میلیون هزار واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۰۱۸.۲۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۷۷۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۵,۲۳۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۵,۹۱۸.۵۳۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748297

دیگر خبرها

  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس