Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر روز جمعه به نقل از سرهنگ جهانبخش طهماسبی اعلام کرد: با توجه به انتشار کلیپ‌هایی مبنی بر ناآرامی و یا آتش سوزی در شهرهای گناوه و برازجان از سوی معاندان خصوصا در کانالهای تلگرامی و القا شکل‌گیری تجمع‌های غیرقانونی به همراه آتش سوزی در ۴۸ ساعت گذشته، شایان ذکر است که محتواهای منتشر شده، کذب بوده و به هیچ عنوان در روزهای اخیر شاهد شکل گیری تجمع یا نا آرامی در این شهرستانها نبودیم و این تصاویر و کلیپها مربوط به سالیان گذشته و شهرستانهای مختلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با  ابراز همدردی با مردم گرانقدر خوزستان در بحران آبی پیش آمده و امیدواری به رفع مشکلات معیشتی این عزیزان با توجه به اجرای جهادی مجموعه اقدامات به موقع همه سازمانها و دستگاههای مسئول، تاکید کرد: با افرادی که به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش خاطر هم استانی‌های عزیز، کلیپ یا مطلبی دروغین را در فضای مجازی منتشر کنند، برابر قانون برخورد جدی خواهد شد و از مردم شریف استان هم تقاضا داریم تا از بازنشر اینگونه محتواهای بی اساس و فاقد منبع موثق خودداری کنند.
 

برچسب‌ها بوشهر برازجان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گناوه خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر برازجان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوشهر برازجان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گناوه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد