Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:33:59 GMT

صحنه عجیبی که راننده کامیون در اتوبان های هند رقم زد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۱۸۲

صحنه عجیبی که راننده کامیون در اتوبان های هند رقم زد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تکان دهنده که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب را در یکی از اتوبان‌های کشور هند به تصویر می‌کشد. در این ویدئو راننده یک خودروی سواری در حالی که یک نفر روی کاپوت او قرار گرفته با سرعتی زیاد در حال رانندگی در اتوبان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در کانپور هند رخ داد.

براساس این گزارش، این اتفاق پس از آن رخ داد که این خودروی سواری با کامیون متعلق به مردی که روی کاپوت قرار داشت تصادف کرد. پس از درگیری میان این دو راننده، ظاهرا راننده سواری قصد فرار داشت که راننده کامیون برای جلوگیری از فرار او خود را روی کاپوت خودروی سواری انداخت. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که این راننده روی کاپوت دراز کشیده، راننده جوان بی اعتنای به در معرض خطر بودن وی با سرعت زیادی در اتوبان حرکت می‌کند. در صحنه موجب حیرت بسیاری از رانندگان عبوری شد و برخی با زدن بوق به راننده سواری اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید

اقدام خطرناک یک راننده در بزرگراه کار دست راننده کامیون داد + فیلم

پس از انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی پلیس هند از جستجو‌های خود برای شناسایی و بازداشت راننده خاطی خبر داد. یک افسر پلیس هند در این باره گفت: «پس از داغ شدن این ویدئو ما تحقیقات و بررسی‌های خود برای شناسایی این راننده را آغاز کرده ایم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی اخبار حوادث صحنه عجیب روی کاپوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!