Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@21:24:15 GMT

رسانه‌های معاند اخبار جعلی از خوزستان منتشر می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۲۰۷

رسانه‌های معاند اخبار جعلی از خوزستان منتشر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه‌ای اقدامات شبکه‌های تفرقه‌انگیز در انتشار اخبار دروغ و جعلی از خوزستان را به شدت محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

این روزها رسانه‌های بیگانه و جیره خوار استکبار جهانی و صهیونیست با انتشار تصاویر ساختگی و اخبار جعلی و دروغ از طریق ماهواره درصدد، تشویش اذهان عمومی در بین ملت ایران هستند و می‌خواهند با این اقدام امنیت این کشور را زیر سوال ببرند و ایران اسلامی را به کشوری همچون سوریه، افغانستان، پاکستان و عراق تبدیل کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود را که همانا از بین بردن قرآن و اسلام و برپانمودن حکومت استبدادی می‌باشد، عملی سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان غیور و ملت فهمیده و برادران و خواهران ما در خوزستان اگر هم مشکلی داشته باشند، باید از طریق قانونی پیگیری نمایند و تخریب و از بین بردن اموال بیت‌المال و دولتی غیر قانونی است و افرادی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند و فریب دشمن را می‌خورند، بدانند که امنیت خط قرمز ملت ایران است.

امروز همه قبول دارند که امنیت در این کشور به واسطه این انقلاب حرف اول را در جهان می‌زند، اما دشمن توان و چشم دیدن این انقلاب را ندارد و به همین خاطر هر از گاهی با نقشه‌های شوم و نافرجام خود درصدد آسیب رساندن به این انقلاب هستند و امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای (بی بی سی، ایران اینترنشنال، کلمه، رادیو فردا و…) که از طریق آمریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی کشورهای عربی ساپورت مالی می‌شوند؛ منتظر چنین حوادثی هستند تا با بزرگنمایی و دروغ پراکنی شرایط را ملتهب نشان دهند.

باید به این مهم توجه داشته باشیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه دشمنی با مردمش ندارد و دلسوز آنهاست و افراد بیگانه در خارج از کشور و جیره خواران مستکبرین باید بدانند با این ترفندها و اقدامات نمی‌توانند در وحدت شیعه و سنی ایران خللی ایجاد کنند. به حمد خداوند متعال این انقلاب زیر سایه لطف خدا و رهبری فرزانه و نیروهای جان بر کف همیشه مقاوم و پابرجا در مقابل تمامی توطئه‌ها ایستاده و خواهد ایستاد.

من الله توفیق

کد خبر 5263746

منبع: مهر

کلیدواژه: علمای اهل سنت رسانه های معاند سیل خوزستان ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا گرگان ایلام اردبیل زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی؛ معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده اند، رسانه های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از امنیت و منافع ملی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و ... نقش آفرینی کنند.

سردار شکارچی ضمن اشاره به حماسه آفرینی مردم سلحشور استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت؛ مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی نژاد می باشد که تربیت یافته این سرزمین شهید پرور و مجاهد پرور است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود تأکید نمودند: مسئولان و فعالان رسانه ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت ها و ظرفیت ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه، گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره گیری از همه ظرفیت ها و فرصت ها و با شناخت کافی از ضعف ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه ها و سطوح جنگ نرم و شناختی(احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

سردار شکارچی در پایان، ضمن تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند