Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ از روز عید سعید قربان تا روز عید سعید غدیر خم را دهه‌ی امامت و ولایت می‌گویند که بنیاد بین المللی غدیر عناوین این دهه را به این شرح اعلام کرده است:، این دهه از چهارشنبه، ۳۰ تیرماه با عنوان «ایثار و دفاع از حریم ولایت» آغاز می‌شود؛ در ادامه پنجشنبه، ۳۱ تیرماه «ایثار و دفاع ار حریم ولایت»، جمعه، ۱ مرداد «ولایت، عدالت و انتظار»، شنبه، دوم مرداد «ولایت ضامن گام دوم انقلاب»، یکشنبه، سوم مرداد «ولایت و مردم سالاری دینی» و دوشنبه، چهارم مرداد همزمان با سالروز ولادت امام هادی (ع) «ولایت، هدایت و عزت» نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سه شنبه، ۵ مرداد «ولایت، محور وحدت اسلامی»، چهارشنبه، ۶ مرداد «ولایت، بصیرت، دشمن ستیزی»، پنجشنبه، ۷ مرداد همزمان با عید سعید غدیر «غدیر، امامت و ولایت» و جمعه، هشتم مرداد «قرآن و عترت» نامگذاری شده اند.

به همین مناسبت رادیو قرآن با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ولایت و زنده نگه داشتن این واقعه بزرگ ویژه برنامه‌ای را تدارک دیده است که در این ایام تقدیم مخاطبان خود خواهد کرد.

بر اساس این گزارش جنگ رادیویی " الیوم" شامل آیتم‌های متنوعی از قبیل پخش فرازهایی از خطبه غدیر به پیروی از فرمایش پیامبر اسلام (ص) در خصوص انتقال پیام غدیر به نسل‌های آینده، بیان مصادیق قرآنی غدیر، بخش کارشناسی، آیتم مبلغین غدیر (آیتمی روایی که شرح مبلغینی است که غدیر و ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) را روایت کرده اند)، آیتم سبوی محبت (تجدید عهد با امام حاضرمان امام زمان (عج))، آیتم نمایشی، آیتم گزارش مردمی، بخش ارتباط با شاعران آئینی و مسابقه پیامکی با جوایز نقدی می‌باشد.

لازم به ذکر است برنامه زنده "الیوم" به تهیه کنندگی فاطمه قاسم آبادی و گویندگی یاسر دعاگو در ایام هفته‌ی ولایت و امامت هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

کد خبر 5263690

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مردم سالاری دینی پیامبر اسلام رادیو قرآن انقلاب عید سعید قربان سازمان تبلیغات اسلامی قرآن کریم دعای عرفه انقلاب اسلامی ایران فعالیت های قرآنی آیت الله خامنه ای حج تمتع جمهوری اسلامی ایران رادیو قرآن آستان قدس رضوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ویروس کرونا ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد