Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:14:43 GMT

حمایت آمریکا از اخراج مدیر مراسم افتتاحیه المپیک

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۳۱۳

حمایت آمریکا از اخراج مدیر مراسم افتتاحیه المپیک

سخنگوی کاخ سفید از اخراج مدیر مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰ که دو دهه پیش درباره هولوکاست شوخی کرده بود، حمایت کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، برگزارکنندگان روز پنج‌شنبه به دنبال گزارش اخبار درباره اظهارات گذشته کوبایاشی مدیر مراسم افتتاحیه المپیک در مورد هولوکاست، او را از این سمت برکنار کردند.

کاخ سفید گفت که از اقدام کمیته برگزاری المپیک توکیو برای اخراج مدیر تیم مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌ها به دلیل شوخی گذشته‌اش در مورد هولوکاست پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به برکناری کمدین سابق "کنتارو کوبایاشی" که فقط یک روز قبل از شروع رسمی المپیک رخ داد گفت: ما قطعاً از این تصمیم حمایت می‌کنیم.

ساکی افزود که این حادثه تاثیری در برنامه جیل بایدن بانوی اول ایالات متحده برای شرکت در مراسم افتتاحیه جمعه برای حمایت از ورزشکاران کشورش و نمایندگی دولت در بالاترین سطح نخواهد داشت.

همسر جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده از روز پنج‌شنبه به پایتخت ژاپن سفر کرده تا در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو جیل بایدن المپیک ۲۰۲۰ توکیو هولوکاست مراسم افتتاحیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه

آمریکا و ۱۷ کشور دیگر خبر دادند طرحی برای آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای صهیونیست به جنبش حماس ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهادهای مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روزهای اخیر نشان می دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه