Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۴۱۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع مخدر شیشه در عملیات ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری روز جمعه در این‌باره اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر صنعتی از شهرستان‌های مرزی شمال استان به شهر زاهدان و سپس انتقال آن به عمق کشور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر، طی چند روز رصد و کنترل تحرکات این باند حرفه‌ای دریافتند که قاچاقچیان با جاساز موادمخدر داخل یک دستگاه کامیون حامل مواد ضایعاتی در حال انتقال محموله مذکور از شهرستان های شمالی استان به سمت زاهدان هستند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک عملیات ضربتی کامیون حامل مواد را در مسیر زابل به زاهدان توقیف و ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ در بازرسی از کامیون، ۴۱۶ کیلو و ۲۰۰ گرم مخدر شیشه را که به طرزی ماهرانه در قسمت بار آن جاساز شده بود کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق موادمخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز در جامعه تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سيستان و بلوچستان پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر