Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه «الیوم» کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که با هدف ترویج فرهنگ غدیر و برگرفته از آیه: «الیوم اکملت لکم دینکم …» در ایام هفته‌ی ولایت روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ از روز عید سعید قربان تا روز عید سعید غدیر خم را دهه‌ی امامت و ولایت می‌گویند که بنیاد بین المللی غدیر عناوین این دهه را به این شرح اعلام کرده است:، این دهه از چهارشنبه، ۳۰ تیرماه با عنوان «ایثار و دفاع از حریم ولایت» آغاز می‌شود؛ در ادامه پنجشنبه، ۳۱ تیرماه «ایثار و دفاع ار حریم ولایت»، جمعه، ۱ مرداد «ولایت، عدالت و انتظار»، شنبه، دوم مرداد «ولایت ضامن گام دوم انقلاب»، یکشنبه، سوم مرداد «ولایت و مردم سالاری دینی» و دوشنبه، چهارم مرداد همزمان با سالروز ولادت امام هادی (ع) «ولایت، هدایت و عزت» نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین سه شنبه، ۵ مرداد «ولایت، محور وحدت اسلامی»، چهارشنبه، ۶ مرداد «ولایت، بصیرت، دشمن ستیزی»، پنجشنبه، ۷ مرداد همزمان با عید سعید غدیر «غدیر، امامت و ولایت» و جمعه، هشتم مرداد «قرآن و عترت» نامگذاری شده اند.

به همین مناسبت رادیو قرآن با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ولایت و زنده نگه داشتن این واقعه بزرگ ویژه برنامه‌ای را تدارک دیده است که در این ایام تقدیم مخاطبان خود خواهد کرد.

بر اساس این گزارش جنگ رادیویی " الیوم" شامل آیتم‌های متنوعی از قبیل پخش فراز‌هایی از خطبه غدیر به پیروی از فرمایش پیامبر اسلام (ص) در خصوص انتقال پیام غدیر به نسل‌های آینده، بیان مصادیق قرآنی غدیر، بخش کارشناسی، آیتم مبلغین غدیر (آیتمی روایی که شرح مبلغینی است که غدیر و ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) را روایت کرده اند)، آیتم سبوی محبت (تجدید عهد با امام حاضرمان امام زمان (عج))، آیتم نمایشی، آیتم گزارش مردمی، بخش ارتباط با شاعران آئینی و مسابقه پیامکی با جوایز نقدی می‌باشد.

لازم به ذکر است برنامه زنده "الیوم" به تهیه کنندگی فاطمه قاسم آبادی و گویندگی یاسر دعاگو در ایام هفته‌ی ولایت و امامت هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو قرآن عید غدیر الیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • هفته زمین پاک