Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:53:40 GMT

جدول قطعی برق در شهرستان های استان تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۴۷۴

جدول قطعی برق در شهرستان های استان تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های استان تهران وجود دارد و از این رو با عرض پوزش و قدردانی از بردباری مشترکان برنامه خاموشی احتمالی در محدوده شرکت توزیع برق استان تهران اعلام می‌شود. امید است با صرفه‌جویی همگانی در مصرف برق شاهد تأمین برق پایدار برای مشترکین باشیم‪.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکان می‌توانند برای اطلاع از برنامه خاموشی با جستجوی نام منطقه و آدرس، از بازه زمانی خاموشی احتمالی روزانه خود مطلع شوند.

مشترکان همچنین می‌توانند شناسه خاموشی مربوط به اشتراک خود را به خاطر سپرده و پس از آن در آینده با جستجوی شناسه خاموشی مربوطه، سریع‌تر بازه زمانی خاموشی خود را پیدا کنند.

برای مشاهده جدول خاموشی اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 5263776

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق استان تهران مصرف برق قطعی برق ویروس کرونا بورس تهران مرکز مدیریت راه های کشور قیمت سیمان اوپک پلاس سیمان وزارت جهاد کشاورزی وزارت نیرو شاخص کل بورس اوپک بورس گمرک ایران قیمت جهانی نفت بانک مرکزی ایران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد