Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی سپاه بر آمادگی قاطعانه این نیرو برای دفاع از آرمان‌ها و منافع انقلاب اسلامی در هر نقطه‌ای تأکید کرد.

به گزارش مشرق، به مناسبت بزرگداشت سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) به ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس، در یکم مرداد ماه سال ۱۳۹۰، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی، باز خوانی این روز را نقطه عطفی در شکل‌گیری راهبردهای جدید و فعال نیروی دریایی سپاه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار تنگسیری با اشاره به حضور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در گرم‌ترین روز سال گفت: حضور در جمع رزمندگان دریادل و خانواده‌های آنان نسیم امید، نشاط و معنویت بر دل‌های ما وزیدن گرفت و آن لحظه‌های لذت‌بخش را تا همیشه فراموش نخواهیم کرد.

دریادار تنگسیری افزود: این مدال افتخار بر تارک نیروی دریایی سپاه برای همیشه می‌درخشد که به محض صدور فرمان انتقال ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط معظم‌له از تهران به بندرعباس و لبیک به آن فرمان حکیمانه و عالمانه و حضور فعال و همه‌جانبه در نقطه لجمن، ثمرات و برکات زیادی برای نظام اسلامی، منطقه جنوب غرب آسیا و جهان اسلام به همراه داشته است که برخی از آنها این قدر مهم و استراتژیک است که اصلاً قابل بیان نیست.

وی افزود: اکنون با گذشت ۱۰ سال از آن اتفاق مبارک، یعنی یکم مرداد سال ۱۳۹۰، ما برکات زیادی را شاهد بودیم، از جمله تقویت مضاعف روحیه معنوی، انقلابی و جهادی در بین دریادلان، تعالی ولایت‌مداری و شجاعت، تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین رزمندگان، استقلال کامل دولت جمهوری اسلامی در عرصه دریا، بیداری و سرافرازی ملت ایران، باور اتکای ملت ایران به خدای متعال، شناخت ملت ایران از نیروهای خود و افتخار به آن، تحمیل اراده ملت ایران بر اراده تحکیم‌آمیز قدرت‌های سیاسی نظامی و اقتدار کامل در این عرصه و ایجاد امنیت پایدار با محوریت بسیج دریایی مردم‌پایه که نتیجه آن امروز شده حفظ استقلال کامل خلیج فارس و دریای عمان علی‌رغم حضور کشورهای بیگانه که با جهاد همین رزمندگان غیور به دست آمده است و بسیاری از این برکات امروز در کالبد نیروی دریایی سپاه و ارتش جاری و همیشگی هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: اینجانب به عنوان یک سرباز کوچک از مجموعه با صلابت نیروی دریایی سپاه و به نمایندگی از طرف همه رزمندگان دلیر و شجاع، خطاب به ولی امر مسلمین و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)، عرض می‌کنم: آقا جان، ما گوش به فرمان شماییم و آماده‌ایم در کنار دلاوران عزیزمان در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تمام وجود و تا آخرین قطره خونمان در دفاع از آرمان‌ها و منافع انقلاب اسلامی به صورت قاطع در هر جا که لازم باشد، وارد عمل شویم.

دریادار تنگسیری با اشاره به ظرفیت بالای بسیج دریایی مردم پایه گفت: امروز امنیت جزایر و مرزهای دریایی جنوب و شمال کشور مردمی شده که از راهبردهای حکیمانه مقام معظم رهبری بوده است، امروز رزمندگان نیروی دریایی سپاه با توکل بر خداوند متعال، برای دفاع از منافع انقلاب اسلامی در آب‌های دور دست و فرا سرزمینی به طور کاملاً هوشمندانه آماده انجام وظیفه هستند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو نیروی دریایی سپاه مقام معظم رهبری دریادار تنگسیری خلیج فارس ایران نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند

سید احمد عبودتیان عصر یکشنبه در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان اظهارداشت: نسل دهه هشتادی‌ها که خاری به چشم دشمنان اسلام هستند امروز در رفسنجان شهرداران نوجوان ۵۰ محله شدند و با طرح‌ها و ایده‌های ناب، حکمرانی مردمی که یک امر الهی است را در دست گرفتند تا تمدن الهی را به رخ جهانیان بکشند.

وی تصریح کرد: دهه هشتادی‌ها در رفسنجان تهدید را تبدیل به فرصت کردند و نشان دادند که اگر بر اساس الگوی امام و اسلام عمل شود نوجوانان در کشور حکمرانی می‌کنند.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت بیان کرد: از ویژگی‌های خوب این طرح، محله محور و مسجد محور بودن است و امام جمعه محله، طرح‌های مدیریت شهری را هدایت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح از بانوان دهه هشتادی استفاده شد و به تجربه بزرگتر‌ها پشت نشده و جوان و نوجوان محور است.

عبودتیان ادامه داد: در این طرح قرار است نسل امروز حول انسان‌های هدایت گر (امامان مساجد) آینده را بسازند، امروز انسان خلیفه الله در حکمرانی شهر به رسمیت شناخته شده و تازه این آغاز راه و اتفاق شگفتی ساز است.

وی گفت: دشمن برای دهه هشتادی‌ها خیلی خواب دیده بود و فکر می‌کرد با فضای مجازی و اتفاقات جدید و بعد از جریان کرونا شکاف عمیقی می‌افتد و این نوجوانان با آرمان‌های قبل غریب می‌شوند، در حالی که نمی‌دانند آرمان‌های اسلامی آرمان‌های بشری است و هر انسان حر و آزاده‌ای که از این آرمان‌ها آگاه شود آن‌ها را قبول می‌کند.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت تصریح کرد: دشمن در دهه نود با راه اندازی داعش در سوریه و عراق قصد براندازی تفکر انقلاب اسلامی را داشت که با تدبیر رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی از پیش قراولان لشکر فراملیتی، فراقومیتی و فرا مذهبی وارد میدان شد.

وی ادامه داد: در این راستا در لشکریان دفاع از حرم مسیحیان، مسلمانان شیعه و سنی و انواع فرقه‌ها و نیز از کشور‌های اسلامی مانند لبنان، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن و ... حضور یافتند.

عبودتیان تصریح کرد: دشمن که می‌خواست ما در عرصه و منطقه نباشیم و این تهدید برای او بود، اما ایران تبدیل به سردمدار فرهنگی و جریان ساز اصلی منطقه شد و اگر امروز بخواهد به ایران تجاوز کند از یمن، غزه و لبنان  پاسخ می‌گیرد.

آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل از مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی