Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید آقاکرمی، دبیر اجرایی جشنواره منطقه‌ای طنز و استعدادیابی «زنجفیل» صبح جمعه در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: این جشنواره، در سه بخش استندآپ کمدی، نثر و شعر با هدف نقد طنازانه در موضوعات بایدها و نبایدهای فضای مجازی، کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی، تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی در تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزیدگان نخست جشنواره در بخش استندآپ کمدی، در دو روز متوالی، اجرای صحنه‌ای در حضور داوران (سیروس همتی، امیر کربلایی زاده، هاشم چاووشی و نازیلا ایران‌زاد) انجام دادند که نفرات برگزیده در اختتامیه این جشنواره معرفی می‌شوند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همچنین ادامه داد: از بین این آثار برای امتیاز مردمی و انتخاب بهترین اثر از نگاه مردم، این آثار در آپارات و صفحه اینستاگرامی حوزه هنری استان منتشر می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچنین داوری در بخش شعر و نثر صورت گرفت که این آثار در اختتامیه جشنواره (۱۱ مردادماه ۱۴۰۰) در منطقه آزاد ارس معرفی می‌شوند.

گفتنی است، ۳۲۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، ۱۱۷ اثر استندآپ کمدی، ۱۱۲ اثر شعر و ۹۷ اثر می‌باشد؛ در مرحله نخست، آثار برگزیده توسط داوران (امیر کربلایی زاده، سیروس همتی، هاشم چاوشی و نازیلا ایرانزاد در بخش استندآپ کمدی، ناصر فیض، علی اصغر عزیزپور و صالح سجادی در بخش شعر و همچنین رضا ساکی، سیدرضا علوی و محمد رمضانی در بخش نثر) انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

کد خبر 5263816

منبع: مهر

کلیدواژه: استنداپ کمدی تبریز حوزه هنری آذربایجان شرقی ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا ایلام گرگان اردبیل زلزله استندآپ کمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW

حاجی علی‌یف که در مسابقات گزینشی جهانی دست به کار بزرگی زد و با شکست اصلان دودایف آلبانیایی سهمیه حضور در المپیک را گرفت؛ به عنوان آزادکار ماهِ جهان انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان در مسابقات گزینشی قاره‌ای خیال خودش را بابت سهمیه‌های المپیک راحت کرد. آنها که میزبان رقابت‌های گزینشی اروپایی در باکو بودند، چهار سهمیه باقی‌مانده خود را گرفتند که یکی از آنها در وزن 65 کیلوگرم بود؛ جایی که حاجی علی‌یف کشتی‌گیر محبوب و البته مُسن آذربایجانی‌ها توانست با شکست اصلان دودایف در مرحله نیمه‌نهایی، به سهمیه المپیک برسد.

دارنده دو نشان المپیک، در حالی که بعد از کسب نقره المپیک توکیو، دیگر در 65 کیلوگرم کشتی نگرفته و در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی هم توفیقی کسب نکرده بود، توانست با عبور از سد کشتی‌گیر آلبانیایی که با شکست گاژی‌مراد رشیدوف روس، عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرده بود به سهمیه المپیک برسد.

اتحادیه جهانی کشتی به همین دلیل حاجی علی‌یف را به عنوان آزادکار ماه انتخاب کرد.

در رشته فرنگی هم این عنوان از آن نائو کوزاکای ژاپنی شد. کشتی‌گیری که در وزن 77 کیلوگرم قهرمانی آسیا با شکست 4-2 آکژول محمودافِ قهرمان جهان، قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران