Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز از رقابت ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نازنین ملایی به مرحله یک چهارم نهایی روئینگ تک نفره راه یافت و میلاد وزیری در مرحله مقدماتی ریکرو شصت و سوم شد.

به گزارش ایسنا، بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بعد از یک وقفه یک‌ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه، رسما آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نخستین روز از رقابت ورزشکاران ایرانی، مسابقات نازنین ملایی قبل از شروع رسمی مسابقات در مرحله گروهی رویینگ تک نفره مسابقه داد که موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.

*قایقرانی:
نازنین ملایی به عنوان اولین نماینده ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در مرحله گروهی روئینگ یک نفره زنان پارو زد و در گروه خود سوم شد تا به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

*تیروکمان:

میلاد وزیری نیز به عنوان تنها نماینده ایران در تیروکمان در مرحله مقدماتی ریکرو انفرادی مسابقه داد که از میان ۶۴ تیرانداز حاضر در این ماده در رده شصت و سوم قرار گرفت. او روز سه‌شنبه در مرحله حذفی مسابقه خواهد داد.

ایران در المپیک توکیو ۶۶ نماینده دارد که به تدریج به رقابت با حریفان خود می‌پردازند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو میلاد وزیری نازنین ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران

از بین 8 مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشورمان، تنها 3 مسابقه بین تیمهای لیگ حرفه ای مقابل همدیگر است.

به گزارش طرفداری، مسابقه تیمهای تراکتور و ذوب آهن، پرسپولیس و آلومینیوم اراک، و مس رفسنجان و پیکان (مس رفسنجان در ضربات پنالتی برنده شد) مسابقاتی است که بین تیمهای لیگ برتری در این مرحله از جام حذفی برگزار می شود.

نکته جالب هم برگزاری دیداری است که هر دو تیمش در لیگ دسته اول هستند: مس کرمان و چادرملو در حالی با هم برگزار می کنند که احتمال دارد برنده این دیدار تنها تیم غیر لیگ برتری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشد. در دیدارهایی که یک لیگ برتری به مصاف یک تیم از لیگ های پایین تر می رود، ملوان با سایپای تهران، هوادار با مس سونگون، سپاهان با استقلال ملاثانی و گل گهر با فجر شهید سپاسی بازی خواهند کرد.

تیمهای ملوان، فجر سپاسی، سایپا، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و پرسپولیس هفت تیمی هستند که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارند و در بازی بین تیمهای تراکتور و ذوب آهن اصفهان یک تیم لیگ برتری با سابقه قهرمانی در جام حذفی به طور قطع از دور مسابقات خارج خواهد شد.

پرسپولیس این فرصت را دارد که با قهرمانی در این مسابقات، از استقلال که مثل این تیم 7 بار قهرمان جام حذفی شده بالاتر رفته و با 8 قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی ایران شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران