Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اوج گیری دوباره کرونا در استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمود رضا مرادی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هشدار نسبت به روند صعودی مبتلایان کرونا در استان گفت: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد افزایش بیماران بستری در بیمارستان‌ها و نیز قرمز شدن برخی از شهرستان‌های استان بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افزایش بستری‌های کرونا در استان گفت: میانگین بیماران بستری روزانه در هفته آخر تیر ماه نسبت به هفته اول این ماه، ۳۲ درصد افزایش داشته است.

مرادی تصریح کرد: همچنین میانگین مبتلایان روزانه در هفته آخر تیر ماه نسبت به هفته اول این ماه ۴۶ درصد افزایش داشته است.

او خاطرنشان کرد: در ابتدای تیرماه ۳۵۶ تخت در بیمارستان‌ها در اشغال بیماران مبتلا به کرونا بود که متاسفانه این تعداد در انتهای این ماه به ۴۲۵ تخت رسیده که نشان از افزایش بستری‌های کرونا در استان دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: افراد باید بدانند که خطر کرونا برای تمام سنین وجود دارد و هیچ کس از خطرات این ویروس در امان نیست و نیاز است که همه با دقت هرچه تمام‌تر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی ویروس بستری کرمانشاه کرونا کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمانشاه گفت: باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، با تداوم شرایط پایدار در منطقه، طی امروز و فردا (یکشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای نسبتاً قوی و ناپایدار از اواسط روز دوشنبه تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

زورآوند ادامه داد: این سامانه از روز چهارشنبه تقویت می‌شود و به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: دمای روزانه هوا تا روز دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت و از روز سه شنبه تا پایان هفته به تدریج و به شکلی محسوس کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 748445

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد