Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سهرابیان به تمجید از عملکرد نازنین ملایی پرداخته است

به گزارش طرفداری، علیرضا سهرابیان درباره عملکرد نازنین ملایی در روز نخست مسابقات رویینگ المپیک به تسنیم گفت:

قبل از مسابقات ملایی قرار گذاشته بود جزو سه نفر اول گروهش باشد و مستقیم به دور بعد صعود کند. پاروزن پاراگوئه نفر دوم قاره آمریکا بود و با توجه به تایمی که داشت بسیار به نازنین ملایی نزدیک بود، اما خوشبختانه وی موفق شد با عملکرد خوب خود به دور یک چهارم نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه عملکرد نازنین ملایی در مسابقه امروز رضایت‌بخش بود، افزود:

نازنین ملایی اولین قایقران ایرانی بود که در المپیک به صورت مستقیم به یک چهارم صعود کرد. قبلاً بچه‌ها در شانس مجدد به دور بعد راه می‌یافتند.

ریییس فدراسیون قایقرانی در مورد وضعیت ساعد و مصدومیت این ورزشکار گفت:

قرار بود اگر ملایی جزو سه نفر اول بود با دستش مدارا کند و به خودش فشار نیاورد تا بتواند بعد از مسابقه درمان را ادامه دهد و برای مسابقه بعدی خود به بهبودی کامل برسد. وی همین رویه را نیز در پیش گرفت و زمانی که در مسابقه مطمئن شد که با حریفش فاصله دارد و سومی‌اش قطعی است، به دست مصدوم خود فشار کمتری وارد کرد.

 سهرابیان ادامه داد:

حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در محل مسابقه نازنین ملایی جالب بود. او اولین ورزشکار ایرانی بود که مسابقه داشت و خوشبختانه نتیجه خوبی هم حاصل شد.

او راجع به شرایط میزبانی ژاپنی‌ها گفت:

داخل دهکده آرامش کامل است و اسکان، تغدیه، بدنسازی و امور حفاظتی از ورزشکاران بسیار خوب است و کسی خارج و وارد دهکده نمی‌شود. درست است در برخی کشورهای دیگر کرونایی وجود داشته است، اما خوشبختانه کل کاروان ایران سالم بوده است و امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نازنین ملایی یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار ملوان و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی برنده بازی سپاهان و ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم