Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح شهادت مدافع نظم و امنیت کشور شهید ضرغام پرست را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، شهادت مدافع نظم و امنیت کشور شهید ضرغام پرست به دست مزدوران جنایتکار و جیره خواران وابسته به آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود خبیث در ناآرامی های اخیر در استان خوزستان را به ملت انقلابی ایران اسلامی، مردم ایثارگر و شهید پرور خوزستان و به ویژه خانواده محترم شهید و نیروهای مدافع نظم و امنیت کشور( نیروی مهربان و مقتدر انتظامی) تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شکارچی یادآور شد: نیروهای مسلح در رسیدگی به حل مشکلات مردم عزیز و غیور خوزستان قهرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت مردم در کنار مردم بزرگوار خوزستان و سایر نقاط کشور بوده و دست جنایتکاران وابسته به دشمنان این کشور را با اقتدار تمام قطع خواهد نمود و با حمایت مردم بصیر و انقلابی برای حفظ و ثبات امنیت کشور، مقتدرانه اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستادكل نيروهاي مسلح استانی سیاسی شکارچی مدافع نظم و امنیت نیروهای مسلح امنیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت استان های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش های شدیدی در استان های غربی و  جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و  چهارمحال و بختیاری راه های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد. 

ظفری گفت: راه های اصلی باز هستند و تردد در جریان است. 

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیروهای امدادی در استان های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند. 

ظفری با اشاره به آبگرفتگی ها گفت: در بخش هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیروهای امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدیدهای میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند. 

ظفری گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی ها تا پایان بارش ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش ها را نیز سپری می کنیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها